BMW89 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hvem er du a? hehe hehe kristian ulberg va på klubfesten vis du husker det, eller var opptat med frieri? trur 528 er en bra bil fikk vertfall høre det i helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 er det deg ja=) Ja husker det, husker ikke alt oppå der men det meste hvertfall! Frieri jeg?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Bilder av bmwèn din da Tobben1222? :D om du kunne forklart meg kordan eg legger bilder ut på forumet kunne eg vist deko bilen:) Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 om du kunne forklart meg kordan eg legger bilder ut på forumet kunne eg vist deko bilen:) okay :) først må du laste bildene opp på nettet å da kan du bruke, Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket der må du registrere deg også kan du laste dem opp der.. å da kan du egentelig bare legge ut linker til bildene.. eller du kan vise dem her. men det husker jeg ikke helt åssen man gjorde, men tror ikke det er noe problem å finne ut av. Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 file:///C:/Documents%20and%20Settings/Atle%20Veland/Mine%20Dokumenter/Mine%20bilder/Adobe/Digital%20Camera%20Photos/2007-12-17-2200-50/PICT4586.JPG Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 lengesiden sist bilcrossfolk! merker det ikke er så veldig mye liv her på forumet for tiden så eg tenkte eg like gjerne kunne dra fram min gamle tråd om bmwen eg skulle bygge til bilcrossbil! Dette prosjektet ble gjennomført og eg stilte til start min første bilcross sesong som var i år, med en orginal bmw 528. Selv som helt uerfaren sjåfør med bare tre treninger på samvittigheten, førte denne bilen meg langt! eg kjørte 8 løp min første sesong og var i finale i 6 av løpene(4- afinaler og 2-bfinaler) de to løpene som ikke var finale var goldagersløpet og lf 2009 (17plass av 50 på gol og 46 elns på landsfinale) + vant også ett løp som eg er fornøyd med ettersom det er min første sesong. (på landsfinalen brukte eg en annen bmw som var ihjelsliten!) vil bare si at bmw er en gøyal bil å kjøre og er ganske lettkjørt til tross for størrelsen! kjørte halve sesongen på vinterdekk til og med, og klarte og kvalifisere meg til landfinalen med de dekkene! mer gidder eg ikke skrive..:) slenger ut noen bilder! Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 4 a-finaler og 2 b-finaler + seier som første års jr er jo kjempe bra;) gratulerer med en god sesong;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg