Gå til innhold

BMW 528i..Noe til bilcrossbil?

Ranger emnet


Tobben1222

Anbefalte innlegg

kan ikke værra den samma bilen? Har du et bilde av den?

 

nei fordi den er bygget av en i bergen som han kjente..den var kvit og grønn, no er den gul og rød.

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp orginal 2.8i, 184 hk orginalt? kan hende jeg tar feil.

 

Vi hadde ikke allverdens av forventninger til den bilen. Bjørn Ola hadde ikke fått testa bilen skikkelig, pga at den kun gikk 3 runder på hver eneste trening før noe røyk. Trodde også den skulle bli for stor og tung, men det viste seg at den fungerte greit:)

 

Søk på Lyngdal Racing i youtube, der ligger det film fra 3 omgangen i Namdal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp orginal 2.8i, 184 hk orginalt? kan hende jeg tar feil.

 

Vi hadde ikke allverdens av forventninger til den bilen. Bjørn Ola hadde ikke fått testa bilen skikkelig, pga at den kun gikk 3 runder på hver eneste trening før noe røyk. Trodde også den skulle bli for stor og tung, men det viste seg at den fungerte greit:)

 

Søk på Lyngdal Racing i youtube, der ligger det film fra 3 omgangen i Namdal:)

 

 

fy f*** så den gjekk!!! Han sjoføren hadde helt J***** kontroll!! den dro så j***** i fra dei i begynnelsen; eg ble innponert..

 

eg tenkte eg skulle borre opp motoren min til 3,5l, men er det lurt? eg skal og sette inn elektrisk vifte så den slepper å dra på vifta..

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f*** så den gjekk!!! Han sjoføren hadde helt J***** kontroll!! den dro så j***** i fra dei i begynnelsen; eg ble innponert..

 

eg tenkte eg skulle borre opp motoren min til 3,5l, men er det lurt? eg skal og sette inn elektrisk vifte så den slepper å dra på vifta..

 

Jepp han er flink til å kjøre han!, er senior nå så du møter ikke han med det første:) Ligger litt mer av Lyngdal Racing på den andre filmen som ligger der, der kjører jeg den volvoen i det første klippet, og bjørn ola den som kjører forbi på yttern;)

 

Du er junior ikkesant? Da holder det med den 2,8i. Bortsett fra landsfinale og front + et par til tenker jeg. Er ikke så ofte det er mange harde biler i junior, hvertfall ikke her i området. Lærer du deg å ratte den bmwen din skikkelig så tenker jeg du holder følge og vel så det:)

 

Kjøre mest mulig med den, om du har mulighet til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:). Du skulle sett en Junior sist trening. Hu/han traff alltid kanten mellom alternativsporene xD. og hadde maks 60km/t hele banen rundt xD. Så til neste sesong sikrer eg meg vel en 5plass vist eg kommer i heat med den bilen:). Men eg trur eg skal prøve å kjøre bra...Banen her i Bergen er ikkje så liten å svingete som den han med mecen kjørte på:) det er vel 3 venstresvinger pluss alternativen som er to veier parallell med kvarandre med en betongveg mellom:)

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår