Gå til innhold

BMW 528i..Noe til bilcrossbil?

Ranger emnet


Tobben1222

Anbefalte innlegg

hallo:)..Holder på å bygge ein BMw for tida..Dette blir da min første bilcrossbil og lurte på om det er ein god nybegynnerbil?..hehe:P...Eg har sett at 5-serien er veldig startraske ialefall, men er det en god bilcross bil sånn sett?:)

 

 

 

tenkte eg bare skulle spørre hva dere meinte:P eg personllig synes det er ein god bil.=)

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe:P. Der sa du noe klovnDaniel. Faren min er nygegynner og har samme bil. han er ofte førsst ut i begynnelsen (1-3), men så er han ikkje så erfaren så det blir nokken lange svinger og snurre av og til:P. Men andre 5-serier eg har sett pleier å komme langt.:)

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel fordi det er stor tung bil som spinner lett.. er ikke det letteste å kjøre.

 

tvert imot:) den er tung bak og setter seg på ræv fortare, dermed kommer den raskt ut i begynnelsen.(er ikkje sikker da:P)

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten LRD-Bakke, er det din bil som er til salgs på autodb?:)

 

nei det er klubbkompisen min sin:) men den er så og si solgt. Må ha seg litt bedre reskap når han skal over i senior.

 

Tenkt litt på en bmw han også:)

 

3 serien er hvertfall mye lettere i ræva enn 5 serien har jeg hørt, og 2,8 bmw motor er jo en rimelig sprek motor. Bra understell og en god del letting, så har jeg faktisk litt trua på dem:)

 

Kanskje lettere å beholde på bud enn volvo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-serier er ein god bilcrossbil og:) di er jo mykje lettere enn 5-serien. Du slepper å dra på vekta, men det er litt mindre motor og da:p. når det gjelder bud har du rett. Nesten ingen som byr på BMW trur eg. Man tenker vel på vekt og kontroll kan eg tro?

 

synes apsolutt at 2,8 i BMWen er en knall motor. Det hender at luftmengdemåleren henger seg opp på ein slik motor og da fusker den:P

 

har trua på bilen eg;)

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-serier er ein god bilcrossbil og:) di er jo mykje lettere enn 5-serien. Du slepper å dra på vekta, men det er litt mindre motor og da:p. når det gjelder bud har du rett. Nesten ingen som byr på BMW trur eg. Man tenker vel på vekt og kontroll kan eg tro?

 

synes apsolutt at 2,8 i BMWen er en knall motor. Det hender at luftmengdemåleren henger seg opp på ein slik motor og da fusker den:P

 

har trua på bilen eg;)

 

på landsfinalen for jr hadde vi med en mercedes 190, med 2,8i motor. Var blaut og ekkel foran, men etter vi fikk på bilstein foran blei det andre saker;) da blei den jævla fin å kjøre egentlig.

 

i a finalen der hadde alle bilene over 20 bud(kan hende jeg tar feil) mens på denne var det bare 7, og vi hadde 5 sjøl. Men mista den jo selvfølgelig. Den hadde funka i senior også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på landsfinalen for jr hadde vi med en mercedes 190, med 2,8i motor. Var blaut og ekkel foran, men etter vi fikk på bilstein foran blei det andre saker;) da blei den jævla fin å kjøre egentlig.

 

i a finalen der hadde alle bilene over 20 bud(kan hende jeg tar feil) mens på denne var det bare 7, og vi hadde 5 sjøl. Men mista den jo selvfølgelig. Den hadde funka i senior også:)

 

hehe:) for et sammentreff. Faren min kjenner ein i senior som og har 190 med bme 2,8 motor. Den går som et olja lyn!:) fekk andreplass på klubbløpet sist helg i bergen, i a-finalen;)

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår