Gå til innhold

Cosworth vs Yamah R1

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Løv på E6 ved olavsgård?? eller motorveien mot drammen?

 

Nei ikke der men det forandrer ikke det faktum at asfalten er kald. Og hvis du vil ha løv kan jeg sikkert gå rett utenfor døren og ta ett bilde av hvordan asfalten ser ut med barnåler og løv god blandet.

 

Klarer ikke helt å tolke om du fleiper eller ikke men for din skyld håper jeg at du fleiper når du ikke skjønner at folk vil kjøre i 150-200+ på det føret som er nå. Asfalten er våt. Den er kald og den er ufattelig glatt. Skulle likt å se deg ta en kraftig unnamanøver eller en kraftig oppbremsing med sykkel på det føret som er nå. Det kaller hvertfall jeg for selvmord.

Ga forsiktig gass med sykkelen forigje dagen her og fikk ufrivillig hjulspinn. Dette var med forsiktig gass i lav fart. En ting er å race. Men det er noe helt annet å race med livet som innsats. Og på det føret som er nå liker jeg svert lite odsene en på 2 hjul har.

 

 

Dessuten har jeg skrevet tidligere i tråden her at jeg ikke skal kjøre mot deg da selv en 4 åring med daun syndrom vet hvem som vinner. Når jeg såvidt klarer å dra en med 380 hk er det lite vits å frøve mot en som har mindere vekt og over 600 hk.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke der men det forandrer ikke det faktum at asfalten er kald. Og hvis du vil ha løv kan jeg sikkert gå rett utenfor døren og ta ett bilde av hvordan asfalten ser ut med barnåler og løv god blandet.

 

Klarer ikke helt å tolke om du fleiper eller ikke men for din skyld håper jeg at du fleiper når du ikke skjønner at folk vil kjøre i 150-200+ på det føret som er nå. Asfalten er våt. Den er kald og den er ufattelig glatt. Skulle likt å se deg ta en kraftig unnamanøver eller en kraftig oppbremsing med sykkel på det føret som er nå. Det kaller hvertfall jeg for selvmord.

Ga forsiktig gass med sykkelen forigje dagen her og fikk ufrivillig hjulspinn. Dette var med forsiktig gass i lav fart. En ting er å race. Men det er noe helt annet å race med livet som innsats. Og på det føret som er nå liker jeg svert lite odsene en på 2 hjul har.

 

 

Dessuten har jeg skrevet tidligere i tråden her at jeg ikke skal kjøre mot deg da selv en 4 åring med daun syndrom vet hvem som vinner. Når jeg såvidt klarer å dra en med 380 hk er det lite vits å frøve mot en som har mindere vekt og over 600 hk.

 

Hæ?? Jeg vil ha løv??? det er du som nevnte det.. og vi skal ikke kjøre rett utenfor døra di... det er snakk om motorveien.. rett strekke... ingen biler... slipper unnamanøver fra andre biler da...

 

Dessuten.. jeg er ikke sjåføren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir denne tråden mer om hva slags unnskyldninger man kan komme med for å unngå å bli frakjørt haha.. :asshole:
Tryll frem en forsterka inngående giraksel til en '87 GSX-R1100-motor og monter den på nulltid på en snerten magisk måte...min er nemlig i to deler,og den må lages. Kun de utgående kan kjøpes,nemlig. Kall det en unnskyldning hvis du vil,I don't care....like like som jeg bryr meg om jeg blir frakjørt til sommeren.

 

Unge FZR-Mannen her har sin i atomer han også,siden vi regnet sesongen for avslutta for over en måned siden. Lite vits i å dra fram " :asshole: "-iconet fordi folk har gitt seg (eller hatt ihjel sakene) for året.

 

Frisk Cossie flytter seg,uten tvil. Spesielt hvis den gjør 0-300 på under 16 sek,da kjører dere fra meg. So what? Jeg har ikke så mye ego at jeg hverken gidder blåse meg opp eller sette meg i en krok og grine hvis jeg vinner eller taper. Imponerende kjøretøy er det uansett. Peace,man...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

 

 

 

 

 

Jeg kan komme med noen forslag:

 

- Jeg fikk ikke lov av mamma å være ute etter 22:00

- Jeg har ikke luftfilter

- Dysene er ikke store nok

- Jeg er ikke ferdig med sykkelen enda.. men når jeg blir ferdig.. DA!!

- Pappa er på ferie

- Lillesøstra mi skal gå på korpsøving imorgen

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

osv...

 

lett og være stor i kjeften da man er passasjer ja.

 

vist du ikke skjønner at stort sett alle folk har parkert syklen for i år, så er det vel litt mørkere for deg enn de fleste andre her inne, og det sier vel ditt. imstupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

 

 

 

Løv på E6 ved olavsgård?? eller motorveien mot drammen?

 

Nå blir denne tråden mer om hva slags unnskyldninger man kan komme med for å unngå å bli frakjørt haha.. :asshole:

 

Jeg kan komme med noen forslag:

 

- Jeg fikk ikke lov av mamma å være ute etter 22:00

- Jeg har ikke luftfilter

- Dysene er ikke store nok

- Jeg er ikke ferdig med sykkelen enda.. men når jeg blir ferdig.. DA!!

- Pappa er på ferie

- Lillesøstra mi skal gå på korpsøving imorgen

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

osv...

 

du.. lille tøffe gutt. FÅ finger UT av nesa og forstå at når man kjører en 2 hjuling så er man ikke intresert og kjøre på kald asfalt.. heller ikke på regn eller vått føre, SPESS når man skal kjøre fort.. jeg har sagt at jeg STILLER opp mot deg når det er blitt varmt i været igjen, og ja og han eieren av den bilen kan gjerne komme siden du er den tøffe "baksete sjåfør"

 

det du sier nå kan jo sammenlignes med og gå på isen på skøyter i august og jeg snakker da om isen i oslofjorden og ikke inne i en ishall,

 

men hvor er han eieren av denne bilen,? er han på dette forumet? bare lurer egentlig. håper og tror han ikke er like tøff i kjeften som deg,

 

og JA sykkelen min er ferdig, den er vinterlagret i fredrikstad, MEN du skjønner vel ikke dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli voksne da, jenter :) Ikke la det utvikle seg til drittslenging, for da kommer, som dere snart bør ha lært, en av de ivrige "super-moderatorene" eller andre med litt for vide fullmakter og sletter hele tråden før dere rekker å si "unødvendig".

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryll frem en forsterka inngående giraksel til en '87 GSX-R1100-motor og monter den på nulltid på en snerten magisk måte...min er nemlig i to deler,og den må lages. Kun de utgående kan kjøpes,nemlig. Kall det en unnskyldning hvis du vil,I don't care....like like som jeg bryr meg om jeg blir frakjørt til sommeren.

 

Unge FZR-Mannen her har sin i atomer han også,siden vi regnet sesongen for avslutta for over en måned siden. Lite vits i å dra fram " :asshole: "-iconet fordi folk har gitt seg (eller hatt ihjel sakene) for året.

 

Frisk Cossie flytter seg,uten tvil. Spesielt hvis den gjør 0-300 på under 16 sek,da kjører dere fra meg. So what? Jeg har ikke så mye ego at jeg hverken gidder blåse meg opp eller sette meg i en krok og grine hvis jeg vinner eller taper. Imponerende kjøretøy er det uansett. Peace,man...

 

Jeg trenger ikke trylle noe som helst. Det er faktisk dere som mener denne filmen ikke er "riktig", og da er det opp til dere å motbevise det.

Hvis sykkelen din ikke er ferdig, ja da har du ikke sykkel som går bedre enn bilen! Så enkelt er det. Nytter ikke å si "til neste år... når sykkelen er klar... da"

 

Håper du skjønner det?

 

Jeg har en bil som kan fly.. har bare ikke fått den ferdig enda.. men når den blir ferdig da... da skal jeg fly...

 

 

lett og være stor i kjeften da man er passasjer ja.

 

vist du ikke skjønner at stort sett alle folk har parkert syklen for i år, så er det vel litt mørkere for deg enn de fleste andre her inne, og det sier vel ditt. imstupid

 

Altså.. jeg håper du forstår at sjåføren ikke kan stå frem her??

Jeg er ikke stor i kjeften, jeg bare svarer på alle som mener dette ikke er mulig!

 

Jeg skjønner da at alle har parkert sykkelene sine, tror du virkelig jeg er så dum? Prøv å holde diskusjonen på et forholdsvis saklig nivå.

 

Nok en gang så blir det... til neste år.. da....

 

....men litt racing er alltid moro!!

 

Oh yes my friend :D

 

du.. lille tøffe gutt. FÅ finger UT av nesa og forstå at når man kjører en 2 hjuling så er man ikke intresert og kjøre på kald asfalt.. heller ikke på regn eller vått føre, SPESS når man skal kjøre fort.. jeg har sagt at jeg STILLER opp mot deg når det er blitt varmt i været igjen, og ja og han eieren av den bilen kan gjerne komme siden du er den tøffe "baksete sjåfør"

 

det du sier nå kan jo sammenlignes med og gå på isen på skøyter i august og jeg snakker da om isen i oslofjorden og ikke inne i en ishall,

 

men hvor er han eieren av denne bilen,? er han på dette forumet? bare lurer egentlig. håper og tror han ikke er like tøff i kjeften som deg,

 

og JA sykkelen min er ferdig, den er vinterlagret i fredrikstad, MEN du skjønner vel ikke dette?

 

Baksete sjåfør?? hvor fikk du det ifra?? :violin:

 

Det var rimelig kaldt i bakken når filmen ble laget. Sjåføren av sykkelen påpekte nettopp dette, og ville derfor kun kjøre på en rett strekke. Han klarte det fint? Kanskje det har litt med sjåføren å gjøre?

 

Men ja, jeg skjønner det er forsent å kjøre sykkel nå...

 

Men bare vent til neste år... DA!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en gang som de fleste andre tråder der folk påstår ting... og skal bygge de værste bilene.. og syklene... det blir alltid med en prosjekt tråd på et forum.. sjeldent man ser folk ute og kjøre bilene / syklene... sånn har det bare blitt de siste årene... desverre!

 

Husker i gamle dager når folk hadde skilter på bilene sine... og vi var ute og kjørte "racing" hver eneste helg... ikke bare på 3-4 treff i året.... det var tider det.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en gang som de fleste andre tråder der folk påstår ting... og skal bygge de værste bilene.. og syklene... det blir alltid med en prosjekt tråd på et forum.. sjeldent man ser folk ute og kjøre bilene / syklene... sånn har det bare blitt de siste årene... desverre!

 

Husker i gamle dager når folk hadde skilter på bilene sine... og vi var ute og kjørte "racing" hver eneste helg... ikke bare på 3-4 treff i året.... det var tider det.. *sukk*

 

http://www.ruudracing.no -> "tur til sverige" og rælingstunellen er gode beviser på gode gamle dager

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke trylle noe som helst. Det er faktisk dere som mener denne filmen ikke er "riktig", og da er det opp til dere å motbevise det.

Hvis sykkelen din ikke er ferdig, ja da har du ikke sykkel som går bedre enn bilen! Så enkelt er det. Nytter ikke å si "til neste år... når sykkelen er klar... da"

 

Håper du skjønner det?

 

Jeg har en bil som kan fly.. har bare ikke fått den ferdig enda.. men når den blir ferdig da... da skal jeg fly...

Jeg har faktisk,hvis du ser etter,ikke sagt at den ikke er mulig... :) Ei heller har jeg sagt jeg skal flå noen. Bare nevnt at hvis dette huskes til sommeren (og kjenner jeg FZR-Mannen rett glemmer ikke han dette) så henger jeg meg gjerne på utpå sommeren når det skal skje.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har en bil som kan fly.. har bare ikke fått den ferdig enda.. men når den blir ferdig da... da skal jeg fly...

 

 

 

 

Altså.. jeg håper du forstår at sjåføren ikke kan stå frem her??

Jeg er ikke stor i kjeften, jeg bare svarer på alle som mener dette ikke er mulig!

 

Jeg skjønner da at alle har parkert sykkelene sine, tror du virkelig jeg er så dum? Prøv å holde diskusjonen på et forholdsvis saklig nivå.

 

Nok en gang så blir det... til neste år.. da....

 

skjønner så klart at sjaføren ikke kan stå frem, selv om det ikke er noen som ser han, selv om han skriver her.

 

er ingen her som sier at det er umulig. for det er meget mulig.

men det skal en del til. det har vel alle sagt her inne.

 

men siden du skjønner at alle har parkert syklene så skjønner jeg ikke maset om, hvor er syklene.

 

og siden vi skal holde dette på et saklig nivå kan vel du også lett spare deg for komentarer som du skrev øverst her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig i at der er synd at det er så lite racing og "leking" på gata. Skulle ønske det var mer av det... Det er rimelig sjeldent folk gidder og leke og gi på når vi møter folk som kjører "de" bilene... Folk virker så redde og vettaskremte? Vet ikke helt hvorfor.

 

Det kan ha noe å gjøre med at de er glade i livet sitt, førerkortet sitt eller begge deler. Hehe :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår