Gå til innhold

Cosworth vs Yamah R1

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

ler meg skakk av mye av det folk klarer å trøkke tur seg her ass,de fleste har en mening men ikke mye å backe opp med annet enn noe de har overhørt en gang i livet...Ja asim,da er snart sannhetens time kommet...hehe...så mange som skal bli med her av"lokale folka"på 2 hjul så blire vel snart så vi må søke om å få bruke parkeringa på olavsgård som depo;)litt uti mai burde vel passa bra for de fleste da det som regel er blitt litt temp i bakken da.får jeg lockup chlutchen min og og siste småtteri nærmeste ukene så er jeg vel kasje klar før den tid og hvis været tillater det...:race

No smoke,no fun!

Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r,

spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Åååååh.. i mårra får jeg nye effektanlegget på TZ-R'en min ass. kan jeg og være med og ræjze lizzom? Skal fliise dere azz. Moppa mi går i 110 liksom.. dere hakke tjangs.. i mårra ligger nok powerfilter, NOS, T42 Turbo, ny svanehals å masse snadder på trappa mi. Har liksom bretta skiltet mitt da.. så jeg skal vinne"....

 

Slutt og skryt, få ræva i gir og race sier jeg.. :drive2

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får dr ut moppa di på isen da vettu din pøkk!

 

hvis du er en råtass på å kjøre r sykkel på snø,så kan jeg disponere en org R1 hvis du legger igjen hva den er vert i kroner i hånda mi før du drar avgårde for å prøve å sette fartsrekord i mars...

No smoke,no fun!

Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r,

spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var nok en sleger den gangen du gikk i bleier...ja er mange som skryter der,men er flere i bil avd som skryter uhemma av sine prestasjoner.leser du alle innlegga mine her før du skriver så er ikke jeg a den typen som sier det er umulig for en bil å kjøre fra en sykkel heller...jeg backer heller aldri ut hvis jeg sier jeg stiller opp i motsettening til så mange andre pratemakere på nett!

No smoke,no fun!

Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r,

spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ingen bil og stille opp med. verken har jeg sykkel eller moped heller. Jeg stiller meg nøytral i samtalen og beklager om jeg tok deg som en av de som skryter. har ikke lest hele tråden. Får heller sende mine tanker til noen av de andre som har skrevet i denne tråden som skryter..:-) (For dem er det garantert noen av!)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tynt med dameklær i skapet mitt gitt!mulig du samler litt på si,syntes jeg så deg i no hotpants i sofaen på jobben til daniel her forige lør:wank

 

Ja.... jeg som hadde pynta meg for deg... og enda har du ikke ringt og bedt meg ut på date.... dårlig gjort ass... jeg føler meg brukt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at dere turte å kjøre så fort med en så gammal sierra ,greit nok at det er cosworth motor i den eller kanskje det er en ekte sirra cosworth :) ,men allike vel , skulle likt å ha sett hvordan den er å kjøre fort i svinger med da, det vi tross alt har mest av i landet hehe (for sirra ligger jo ikke så ekstrem godt på veien uanstt hvor mye man gjør nesten ( til en viss grad da , kan ikke komme å si at en røramme med megasivt understell med slicks og et plast skall som ligner en sierra på toppen er en sierra , men hvor lenge av gangen holder toppen hans mellom hver gang den ryker :P

1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, å sammenlikne en vanlig sierra med den cosworthen der er vel som å sammenlikne meg med helene rask..syns du den bilen er stygg syns jeg virkelig synd på deg som person, for det der finns det ikke noe råere bil enn...den var strøken.

 

Taper.

 

Jeg ga vel et klart budskap om at det var min mening, og om du har noe imot noen andres personlige mening, så fuckings deal with it. Da kan du bare holde kjeft. Trenger ikke kalle meg taper fordi jeg ikke liker disse gamle fordene vel, som etter min mening er oppbrukt tunermateriale for 5 år siden. Hadde vel fått 2x så mye morro og bil om du hadde lagt de pengene et mer fornuftig sted enn på en sierra cosworth.

 

Jeg respekterer din mening om at DU synes de bilene er verdens midtpunkt, og skal heller ikke si noe på det. Men det at du kaller meg en taper fordi jeg ikke deler din oppfatning av disse bilene, det blir bare for dumt.

 

edit: Pen eller ei, hadde ikke spilt noen rolle for meg om den glinset som et colgate-smil, eller om det var forsøkt å lage ratlook på den. Hadde ikke likt den uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga vel et klart budskap om at det var min mening, og om du har noe imot noen andres personlige mening, så fuckings deal with it. Da kan du bare holde kjeft. Trenger ikke kalle meg taper fordi jeg ikke liker bedritne forder vel. Hadde vel fått 2x så mye morro og bil om du hadde lagt de pengene et mer fornuftig sted enn på en sierra cosworth.

 

Jeg respekterer din mening om at DU synes de bilene er verdens midtpunkt, og skal heller ikke si noe på det. Men det at du kaller meg en taper fordi jeg ikke deler din oppfatning av disse bilene, det blir bare for dumt.

 

er ikke vits å kaste bort tid på han 2v1gt han er sikkert av den typen som er dom nok til å kaste bort like mye penger på en 240/740

1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke vits å kaste bort tid på han 2v1gt han er sikkert av den typen som er dom nok til å kaste bort like mye penger på en 240/740

 

Haha. Jeg lever i fullstendig visshet om at en 240 etc ikke hadde kunne kommet i nærheten av en cosworth uansett hvor mye du hadde pøst på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår