Gå til innhold

Skal bruke 210' på bil - trenger tips...

Ranger emnet


Vmaster

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by STROSEK 911

 

Hva har du drekki for noe??

Innlegget ditt er feil fra ende til annen!!!

Først må du fortelle hvilken modell du snakker om S13, S14 eller

S14a?? Ganske foskjellige form på disse (S14a ruler) :rolleyes:

 

S14a er noe av det mest lett-trimmede du kan finne, med kun eksos og filter, får du lett 260-270 hk. I tillegg så har bilen en "tenkende" hjerne(ecu) som glatt henger med til godt over 300 hk, så chipèn trenger du ikke... Du kan få sitte på med meg en tur, så får vi se hva du synes :o Jeg kjørte min på rulla

til Trond Stensbøl som er veldig "streng", resultatet ble

289,4 hk og 370 nm (orig:200 hk/265 nm). Jeg har eksos, luftfilter og større bensinpumpe... Total kostnad på min ble ca 13 k. Noen som kan vise til flere hk pr.krone ?

Har det skriftlig hvis du er intressert... Vis meg den 1,8 T èn som gir det samme!!

Forøvrig er det vel naturlig nok mere å hente i en 2,0 enn en 1,8:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

jeg og mora di drakk klor sammen... (tove?).......

 

mener hele sullamitten av 200sx suger.. smag og behag da...

skjønn det a nissefar...

 

kanskje din går bra.... ikke de i området her.... selv med filter, potter, pumper, ecu'er.. bla bla bla....

 

hehe... og du... kjørte en a3 1.8t (210), mot en 200sx -95 med iridium, filter, popoff, pumpe, oppskrytt turbotrykk...

gikk dårlig forn det gikk..... kanskje pga vekt, forhold, giring.... vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by STROSEK 911

 

I tillegg så har bilen en "tenkende" hjerne(ecu) som glatt henger med til godt over 300 hk, så chipèn trenger du ikke... Du kan få sitte på med meg en tur, så får vi se hva du synes :o Jeg kjørte min på rulla

til Trond Stensbøl som er veldig "streng", resultatet ble

289,4 hk og 370 nm (orig:200 hk/265 nm). Jeg har eksos, luftfilter og større bensinpumpe... Total kostnad på min ble ca 13 k. Noen som kan vise til flere hk pr.krone ?

Har det skriftlig hvis du er intressert... Vis meg den 1,8 T èn som gir det samme!!

 

13k syns jeg ikke hørtes ille ut til å ha 289,4 på hjula....

audien er nok dyrere enn det.. men ikke si noe før du har prøvd mot en slik en.... skal sies også at han med 200sx er en skikkelig svamp til å kjøre bil i det hele tatt.. men rattlås racing skal ikke være så vanskelig..... vi kjører mot hverandre..... jeg i 1.8t med luftfilter, eksos, chip, gren..... og du i din 200sx.... så får vi se.... jeg blir da skuffa hvis du ikke drar meg,,,,

ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by etg101

 

jeg og mora di drakk klor sammen... (tove?).......

 

mener hele sullamitten av 200sx suger.. smag og behag da...

skjønn det a nissefar...

 

kanskje din går bra.... ikke de i området her.... selv med filter, potter, pumper, ecu'er.. bla bla bla....

 

hehe... og du... kjørte en a3 1.8t (210), mot en 200sx -95 med iridium, filter, poploff, pumpe, oppskrytt turbotrykk...

gikk dårlig forn det gikk..... kanskje pga vekt, forhold, giring.... vet ikke jeg...

 

Har skjelden lest så mye piss på en gang...:o

 

Og hvor mye kostet det å få 210 hk ut av 1,8 vag motoren??:rolleyes:

 

Tror neppe den S14 du refererer til var i orden, for å si det sånn.

 

Møt meg med den A3`en, så skal jeg parkere deg ;)

 

P.S. Du må ikke drikke klor, det er farlig det:eek: (mora mi kan jo være død, for alt du vet..)

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vmaster

jeg har rundt 210 000 kr som jeg skal bruke på bil.. hva ville vært den kuleste bilen til denne prisen.. Tar imot alle forslag

på forhånd takk

 

Får vel en OK Impreza Turbo for den prisen? før de grusomme lyktene kom tilogmed:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etg101, jeg ler meg i hjel av det du skriver!

Du er helt på bærtur og vet tydeligvis ikke hva du snakker om.

Jeg har kjørt mot en audi a3 1,8t, med "210 hk" chip og luftfilter,

Og jeg hadde ingen problemer med å dra fra han med min 200sx,

orginal.

Dessuten går s14 faktisk meget godt orginal, med 200 hk.

"Smagen" din er er forresten også i :ass hvis du mener det er

en forferdelig stygg bil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by etg101

 

Greit!! mer en 13 k da.... blæh :D :D

 

Hvem har sagt at det koster 13 k å få 210 ut av en S14????

Det koster 13 k å få ut 289,4hk!!! og tviler på at du får så mye ut av en VAG 1.8T for den prisen...

Så vidt jeg husker koster MTM chip, til rundt 210+/- hk en ca 7000,- og det er etter dette det blir dyrt å trimme disse motorene...

Da må dui jo omtrent bytte ut halve motoren for å få litt mere guff...

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

 

Hvem har sagt at det koster 13 k å få 210 ut av en S14????

Det koster 13 k å få ut 289,4hk!!! og tviler på at du får så mye ut av en VAG 1.8T for den prisen...

Så vidt jeg husker koster MTM chip, til rundt 210+/- hk en ca 7000,- og det er etter dette det blir dyrt å trimme disse motorene...

Da må dui jo omtrent bytte ut halve motoren for å få litt mere guff...

 

pøkk! mente jo at det var dyrere å få ut 210 av 1.8t enn 260,806 til 200sx....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår