hummm Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hei. Er ute etter noen felger til 95 mod Poloen som dama handla idag, er en 1,3 liter. Har ikke noen særlige formeninger om hvilke felger, bare noen som ser bedre ut enn de som er på. Er også ute etter hvite blinklys, ny grill og color consept leppe foran? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 http://www.bsbildeler.no mange kule lykter og blinkelykter. ellers ville jeg anbefalt noen 15" svarte felger, om den er senka, er det tøft med 13" felger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Den er blålilla, så vet ikke helt om sorte felger blir noe bra.. Blinklys fann jeg på norskbildelesenter. Er ikke ute etter å legge så mye penger i det.. Er dama sin bil, og den skal bare gå fra HELT HELT ordiner, til en passe ungdomsbil ;) Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 min polo er blålilla (http://www.bilforumet.no/polo/178501-mitt-poloprosjekt.html) og svarte felger på den, ser meget bra ut! nå har jeg imidlertid ikke noen bilder av felgene. men 40mm senkefjærer, noen greie felger, og andre lykter (fremme og bak) er vel den beste og billigeste måten man kan gjøre en helt helt ordinær polo til et mer stylet preg. (som de alle sier) EDIT1: og eventuelt fikse ny grill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Samme fargen på dama sin bil og ja. Ny grill, nye blinklys, felger og powerfilter er det jeg akter å gjøre. Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 jeg har kamei grill og hvite blinkere.. hvis du mener blinklys til forran da.. :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 jeg har kamei grill og hvite blinkere.. hvis du mener blinklys til forran da.. :) til salgs? kamei grill hadde vert kult. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 jeg syns det er grisestygt, så ja, den er til salgs.. uten kamei merket, for det reiv vi av og kasta :p men så LITT bedre ut uten det merke :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Skal ha for det da? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 send meg en PM du, så blir vi nok enige :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ingen som har noen felger og selge da ? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuffer`n Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 har noen greie 14" hjul liggende... send meg en PM! Siter Det umulige tar bare litt lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg