poitdexter Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Virker som det er mange som syntes det er morro med drifting :D Sleng ut alt av bilder og filmer. Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totten Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Lestet ned "Best Motoring - Drift bible" her om dagen fra DC (biltokar.d2g.com) og jeg sier bare annbefales!!! hapyhappy Siter birel MOTORSPORT CM-32 MTS ICC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Må man betale for det, eller er det bare å laste ned? fant den nemlig ikke, og det hadde vert greit å laste den ned i steden for å kjøpe den. Legger ved et bilde, er en på forumet her som har tatt det tror, jeg. Håper det er ok at jeg legger det ut? Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Får vel slenge ut et par til når jeg først er i farta. Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Og ei lita film, har ikke sett den selv enda så jeg hvet ikke om den er noe å se på. http://www.apt107.com/assets/onthescene/dvdv3/dvdv3_teaser.wmv Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totten Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 bare til å laste ned, fila heter " Best Motoring - Drift bible.avi " og er på 626MB På filmen viser og forklarer THE DIFT KING det meste ;) Siter birel MOTORSPORT CM-32 MTS ICC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Sorry, men jeg finner den pokker ikke. Nå har jeg søkt og lett rundt i evigheter... Har du noen direkte link, eller forklaring så hadde det vert supert:D Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 legg den ut på ftp eller noe sånt da.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totten Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 edit: Closed for new connections Last den ned fra DC istede, går mye fortere Siter birel MOTORSPORT CM-32 MTS ICC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Jeg har ikke mye peiling på pc. Hvis det ikke er for mye stress, er det noen som gidder å forklare hvordan jeg får opp dette? Skjønner nemlig ikke helt det her...:( Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 last ned og legg inn Direct Connect ++ Link til programmet også starter du programmet og trykker på Favorites den gule stjerna, der legger du til en server nemlig biltokar.d2g.com også kobler du opp til den passer på å ha delt ut mer en 5 gigabyte også trykker du på førstørrelsesglasset og søker etter ting f.eks drift bible også finner du den og ser at den er stor i størrelse dobbeltklikker du og da laster den ned. pass på å finne en med free slots.. info på søke vindu siden.. også går nedlastinger og opplastinger i status vindu på bunnen.. og det tar sikkert banalt lang tid fordi det er kø på filen, og du får dårlig fart, men blir somregel ferdig over natta og du kan se på filmen :) noen bruker [bilforumet.net]Nick altså bilforumet tagg forran nick men det er ikke noe krav om det da, bare litt småartig Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Ok. takk for hjelpen! Det er ikke så greit vettu:rolleyes: Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Typisk nok får jeg det ikke helt til å funke...:( Jeg trykker på stjerna, og skal jeg da trykke på "new..."? Eller hvor skal jeg fylle in "biltokar.d2g.com"? og evt. hva annet skal jeg fylle inn der? Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by totten edit: Closed for new connections Last den ned fra DC istede, går mye fortere pøøh..jeg lasta i god tro nå akkurat! fin fart var det og ;) så det var ikke closed for bare new connections nei.. fysjamei..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg