Pledd74 Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Jeg bruker bilen sjelden så jeg ble litt usikker her om dagen da jeg tok meg en tur på kvelden... Skal det være lys i vifte/varme og blåsejusterings knappene i dashbordet? Mener bestemt at jeg har hatt det!!! Har heller ikke lys i setevarme-knappene eller computer-vribryteren min. Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ja, du skal ha et svakt grønt lys i de knappene..om jeg ikke husker feil! Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Ja det skal det, pærer min har gått på min bil også! Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pledd74 Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Sjekka i dag ja... der var to stk. rare pæresokler med blå/grønn hette på. Må vel høre på volvo for å få disse tenker jeg, eller vet dere om andre slik at jeg evt. kan betale på nett kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodfisk Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 vanskelig og komme til for å bytte desse pærene? må vel av med ein del deksler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pledd74 Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Neida!! Dra de trer bryterne rett ut.( på min i hvertfall) Og ta et skrujern å brekk ut hele dekselet. På baksiden der er to pærer som du vrir ut. Når ferdig, bare trykk inn igjen dekselet. Alle koblingene ligger på et kretskort på selve dekselet så det er bare noen "pinner" som skal treffe i sokkellen når du smekker det igjen:) Enkel sak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Skal det være lys i knappen for lyset og? Er ett lite grønt lys rett under bryteren men lampesymbolet og streken på bryteren er det ikke noe liv i. Siter 2008 Isuzu D-Max - Lille lastebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bue Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Skal være lys i lysbryteren ja. Er det på min 2001, og regner med det samme på de før. Sitter tre pærer i den, så er nok en av disse som er gått. Alle sammen var gått da jeg kjøpte min så. Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg