Gå til innhold

Yaris T-Sport, Swift eller Streetka

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Driver å ser på bil, 160k + - gjerne litt minus... 2001 mod og oppover og må være liten og kul...

Har sett litt på Yaris T-Sport 2002-04, Suzuki Swift 2006 mod, og Ford Streetka Cab 2004 mods.

Noen som har noen erfaring med disse bilene eller andre tips til bil ? Må være liten og kul som sagt, litt lei A3 og sliter med å finne en kul Golf innenfor kravene..

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forden er stygg som fy, med høy frisørfaktor. Suzuki Swift kan bli veldig fine. Har sett en med blant annet litt senk og fine felger, det så slett ikke verst ut.

Men Jeg ville nok ha tatt Yaris T-sport, den er nok en god del sprekere enn de andre to som er nevnt her. Yarisen gjør 0-100km/t på 9 sec. Swift er 2 sec tregere til 100km/t..

På den andre siden så er det jo 4x4 på swifeten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine menigner:

Ford ka - frisørbil!:p

Toyota yaris - sprek, kjekk liten bil. litt plastik finish på interiør

Suzuki swift - penest. som sagt, par tøffe felger og noe småstyling så kan den bli kul;) ikke den sprekeste av de tre da

hvis det var opp til meg ville jeg tatt Yarisen;)

men hvis det er bare snakk om utsenede swiftn

- 95mod Audi A4 B5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med nyere MX5? Gøyere enn alle de andre som er foreslått her, men mangler baksete..

Edit: en under 160kilokroner

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11472569&sid=xz3cabuViZI314008

Så litt på den, men forsikringa er drepen på den i forhold til de andre og den mangler baksete ja..

Majoriteten her mener altså Yaris og iaffal ikke Ka, hehe, har personlig alltid syns streetkaen er helt okei da.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

homsebiler hele jengen ...spørr du meg

kjøp nå en skikkelig bil

Jaha ? Hva er en skikkelig bil innenfor mine kriterier ilfg deg ?

Er forsåvidt ikke så veldig opptatt av hva folk mener er "homsebiler" eller ikke, men om noen har erfaringer med disse og utifra hva folk her sier så er Yarisen en kvikk liten bil.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikring på mx5 er langt fra dyrt, hør med Terra. Fikk pris på rett over 6000 med delkasko med bare 30% bonus (24 år)

Edit: Men med tanke på toyotas AE92 GTi, så føler jeg at jeg har veeeldig lyst å prøvekjøre en yaris t-sport. Til de av dere som har prøvd en, hvordan er den i forhold til gamle corolla gti'en? Om den er noe i nærheten kunne jeg jaggu tenkt meg en selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider