Phantom Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Driver å ser på bil, 160k + - gjerne litt minus... 2001 mod og oppover og må være liten og kul... Har sett litt på Yaris T-Sport 2002-04, Suzuki Swift 2006 mod, og Ford Streetka Cab 2004 mods. Noen som har noen erfaring med disse bilene eller andre tips til bil ? Må være liten og kul som sagt, litt lei A3 og sliter med å finne en kul Golf innenfor kravene.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Yaris http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11450851&sid=xz1abc1nqlK721430 Swift http://finn.no/finn/car/object?finnkode=11411719&sid=xz1abcIsMol905415&pos=null&tot=null Ka http://finn.no/finn/car/object?finnkode=9656352&sid=xz1abc1nqlK839049 Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 KA er en frisørbil, Swift'n er dau. Jeg hadde valgt Yaris T-Sport, den er nok ganske kvikk ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Synts swiften er tøffest i denne klassen... er ikke så dau da, :) eller det er den egentlig, men når den først kommer opp i fart, så er den ikke så værst :) Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Yarisen er best, i mine øyne. Skrusuki eller hamster-ford, nei fysj ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Forden er stygg som fy, med høy frisørfaktor. Suzuki Swift kan bli veldig fine. Har sett en med blant annet litt senk og fine felger, det så slett ikke verst ut. Men Jeg ville nok ha tatt Yaris T-sport, den er nok en god del sprekere enn de andre to som er nevnt her. Yarisen gjør 0-100km/t på 9 sec. Swift er 2 sec tregere til 100km/t.. På den andre siden så er det jo 4x4 på swifeten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Swiften er alt for treg, og Forden er Ford. Uten tvil Yarisen! Tar du deg gidd til å prøve alle kommer du ikke til å være i tvil du heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Mine menigner: Ford ka - frisørbil!:p Toyota yaris - sprek, kjekk liten bil. litt plastik finish på interiør Suzuki swift - penest. som sagt, par tøffe felger og noe småstyling så kan den bli kul;) ikke den sprekeste av de tre da hvis det var opp til meg ville jeg tatt Yarisen;) men hvis det er bare snakk om utsenede swiftn Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hva med nyere MX5? Gøyere enn alle de andre som er foreslått her, men mangler baksete.. Edit: en under 160kilokroner http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11472569&sid=xz3cabuViZI314008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Hva med nyere MX5? Gøyere enn alle de andre som er foreslått her, men mangler baksete.. Edit: en under 160kilokroner http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11472569&sid=xz3cabuViZI314008 Så litt på den, men forsikringa er drepen på den i forhold til de andre og den mangler baksete ja.. Majoriteten her mener altså Yaris og iaffal ikke Ka, hehe, har personlig alltid syns streetkaen er helt okei da. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 homsebiler hele jengen ...spørr du meg kjøp nå en skikkelig bil Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 homsebiler hele jengen ...spørr du megkjøp nå en skikkelig bil Jaha ? Hva er en skikkelig bil innenfor mine kriterier ilfg deg ? Er forsåvidt ikke så veldig opptatt av hva folk mener er "homsebiler" eller ikke, men om noen har erfaringer med disse og utifra hva folk her sier så er Yarisen en kvikk liten bil. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tenkt på Mitsubishi Colt? Klikk Her Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Forsikring på mx5 er langt fra dyrt, hør med Terra. Fikk pris på rett over 6000 med delkasko med bare 30% bonus (24 år) Edit: Men med tanke på toyotas AE92 GTi, så føler jeg at jeg har veeeldig lyst å prøvekjøre en yaris t-sport. Til de av dere som har prøvd en, hvordan er den i forhold til gamle corolla gti'en? Om den er noe i nærheten kunne jeg jaggu tenkt meg en selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Tenkt på Mitsubishi Colt? Klikk Her Er nok mye bil for pengene, men liker ikke helt designet, blir veldig likt Mercedes A-klasse føler jeg.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg