Viperz Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Jeg lurer på om det er noen som kan komme med noen kommentarer om hva de syns om denne pioneer subben, holder den mål? Pioneer sub Eller er det noen andre subber som er bedre i samme prisklasse? Og et annet spørsmål, holder denne forsterkeren til å drive subben? MA Audio forsterker Model: HK-401SX 1 x 500W RMS @ 4 Ohm Mono 1 x 650W RMS @ 2 Ohm Mono 1 x 1200W RMS @ 1 Ohm Mono 1 x 1800W RMS @ 0.5 Ohm Mono Siter 88 Ford Scorpio 2.9i Ghia V6 84 Golf 1.6 cl (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hlangmo Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 personlig syns jeg kassen skulle være veldig stor for den subben. men det er opp til deg om den passer eller ikke.............så jo bra ut ellers........noen tekniske data på forsterkeren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 tja... har en link til manualen Siter 88 Ford Scorpio 2.9i Ghia V6 84 Golf 1.6 cl (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 den fikk veldig bra i siste utgave av bladet stereo, men den koster jo litt da. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Forsterkeren skulle nok klare den fint. Høyt nok blir det samma faen... Om ikke du absolutt skal vinne dB-drag konkuranser. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viperz Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 noen som har noen ideer om det går ann å få en bedre forsterker enn MAaudio forsterkeren til rundt 3000-4000 kr? mitt Pioneer basselement er på 2 Ohm, vill jeg få bedre effekt hvis jeg kanskje velger en annen forsterker? Siter 88 Ford Scorpio 2.9i Ghia V6 84 Golf 1.6 cl (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 For rundt 4000 er nok Dynabel BF4501 det beste du kan få tak i til å drive suben din. 750W@2 ohm/13.8v vil nok gi trøkk så det holder! Ikke noe å lure på engang! Forespør forhandlerne her på forumet om pris så får du denne til rundt 3600. Mener å ha sett at noen her solgte til rundt den prisen.. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 ALJ_GSI/Bisarre/Jalla; Noen av dere som har hørt lyden i denne her? Hva kan den sammenlignes med? Ville dere heller anbefalt en annen 12" i den prisklassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Spørst hva du setter høyest. Skal du spille høyt som F og ikke tar det så nøye om det fjerter og durer litt av og til så er nok Pioneeren god som gull den. Er du litt mere opptatt at det skal låte bra er kanskje en Infinity Kappa 120.3SE noe å tenke på. Bisarre, ALJ_GSi og RiZLa har sikker mere matnyttig å kome med her... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg