Rebell Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Takk! :) Vel, jeg tenker på det med M-tech... men vet ikke helt hva jeg skal gjøre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 [bRØLE]Senke!![/bRØLE] Peneste BMW fargen også jo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ja, blir senking, enten Hartge eller M-tech. Synes fargen er pen ja, gir et ekslusivt look ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Takk! :)Vel, jeg tenker på det med M-tech... men vet ikke helt hva jeg skal gjøre:) Hvis du har penger til det så er det ikke noe å tenke på:P Bare bestill det med det samme ^^ Det blir jo sinnsykt lekkert! At least imo.. :) Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 vi får se hva det blir til, men skal ikke se bort ifra at det blir noe m-tech varer :) Tenker på bremseoppgadering også, men i desember er det så mye å bruke penger på. Dama skal ha julemat og gave vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Kostbar dame elller? hehe.. Fin bil! Du sier bilen er valset? kan jeg få se noen bilder? Har selv 19"m5 på min 528 og det subber ikke..men nå har jeg bare montert 50mm sette foran..så den har litt stuk :) //Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Er ikke alle damer kostbare? :) Har montert xenon nå. 55w. :) Bilder kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Fin bil! Syns det passa med treinteriør. Litt feil med carbon og creme skinn:ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Er ikke alle damer kostbare? :) Joda er a det..men er a gla for at kjærringa tjener sine egene pæng.. Har montert xenon nå. 55w. :) Bilder kommer :) Det blir nok bra:) Har montert xenon i grøftelysa i julestria jeg :) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Slik ble det med xenon :) [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetiljv Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 jeg har akkurat kjøpt en svart 520 shadowline. jeg har også tre interiør, noen som vet hvordan jeg kan få byttet det? hvor mye det koster for svart eller carbon? Trenger og grøftelys og angeleyes om noen gidder gi en fin link til hvor du finner dette også. Veldig fin bil foresten:) bra kjøp Siter - 1997 BMW 520i e39 x 1995 Golf 3 Gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 gjør seg me Xenon:) har 8k i grøftelysa.. angrer på at jeg ikke venta til dem fikk inn 6000k da...siden jeg har det oppe Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg