Borg Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Kjøpt emeg ny bil for 4 uker siden. Her om dagen røyk motoren. Må ha ny blokk og 1 nytt stempel vertfall. Noen som vet hvor det er sansynlig og finne deler til b21et? Halv cm på kanten av stemplet var bort... den har vell fåt tfor lite bensin antar jeg. Skrudd opp turbo trykk og bensin trykk. Den lada 0,8 men hvor mye bensina er juster vet jeg ikke. gamle eier som hadde gjort detta. Hvis noen har peil på ca pris for deler så skriv her. Så vet ca hva jeg må ut med. På forhånd takk. Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 jeg har ei blokk, som må hones da vel og merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 bump... En ting til, er det noe spesielt med turbo blokka eller kan jeg bare finne en vanlig b21 blokk? Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 standard feil på b21et dette.ikke noe vits i å bare rette det som ble ødelagt da. bytt ut eller renover k-jetronicen,så holder sikkert motorn også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ville kjøpt nye dyser og sjekket at bensinmengdefordeler gir lik mengde på alle sylindre.. Samtidig gått over å sjekket alle andre trykk på k-jet'en Og tilleggssprut på trykk over 0,8bar hvis du vil kjøre med k-jet'en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg