abarth racing Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 har kobbla opp ms`n på volvon nå så er det bar innstillingene igjen men er ikke alt jeg skjønner hva betyr så er det noen sted det står om det eller noen som har noen screenshots eller noe som kan hjelpe meg litt.? det på tennings og bensin inst osv.? all hjelp mottas med takk:) Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 orginal fordelertenning du har så tror jeg faktisk default stemmer så da er det bare å sette opp engine constants som er ganske simpelt og kalibrere TPS så prøv å svive. HUSK burn to ECU. hvis du følge manualen er det VELDIG enkelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 ha rett versjon av MT, så trykker du på F1 etterhvert som du setter påå engine constants, så finner den automatisk fram megamanual, og rett avsnitt, mye lettere da.. ellers så tar nok jonas kontakt med deg ganske snart, så kan du hvertfall få vite ale verdier sånn min er satt opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 greit å lese litt i manualen før man setter i gang da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 det er det jo selvfølgelig, men en er GREIT klister, om en husker alle de verdiene i hode! da er det gøtt når en setter opp ms'n, å bare trykke F1, så kommer det opp der hvor det står i manualen om det aktuelle temaet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 jess jess :) er kjekt det. men er enklest og sette opp høy ohms dyser eller lodde inn formotstand på dysene (slik at dem blir høy ohm). bare et lite tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 vi hadde ingen problemer med lav ohm på min hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 du må stille inn å kuke sånn... høy ohm da er det bare slenge på 100% :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 har ikke stillt inn eller kuka noenting jeg, og de spruter som fan de:D er 900cc dyser og, så om de hadde styrt sitt eget show, tror jeg jeg hadde merka det rimelig greit på AF! *er ms2 v3 du snakker om sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 det tar deg akkuratt 2 sek og velge lav-ohm dyser, så det er ingenting å grine for Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 orginal fordelertenning du har så tror jeg faktisk default stemmer så da er det bare å sette opp engine constants som er ganske simpelt og kalibrere TPS så prøv å svive. HUSK burn to ECU. hvis du følge manualen er det VELDIG enkelt. har org fordeler tenning ja, kalibretrt tps har jeg gjort men er ikke alle tinga som står på engine constants å sånn som jeg hvet hva betyr? Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 ha rett versjon av MT, så trykker du på F1 etterhvert som du setter påå engine constants, så finner den automatisk fram megamanual, og rett avsnitt, mye lettere da.. ellers så tar nok jonas kontakt med deg ganske snart, så kan du hvertfall få vite ale verdier sånn min er satt opp.. okei må bare lånne en annen pc for var vista på den jeg hadde å da funka ikke den hjelp saken. ja det hadde vært sjekt:P Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 hmm den starter sånn neesten og så bare slukkner den igjen som om den får for mye bensin eller nooe. noen som har noen oppstarts mapp? Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 hva har du skrevet i required fuel da? odd fire eller even fire? B230ft: stemmer muligens at jeg kuker litt. jeg tenkte på ms&s xtra v3. men er det så mye enklere med lavohms på ms2 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 hva har du skrevet i required fuel da? odd fire eller even fire? B230ft: stemmer muligens at jeg kuker litt. jeg tenkte på ms&s xtra v3. men er det så mye enklere med lavohms på ms2 da? even tror jeg? er feil det kansje? jeg har lodda inn motstander og Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg