MediaSUV Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Jeg kan få tak i en ganske sjelden originalspoiler til en Oldsmobile Starfire, men lurer på om dette kan fikses. Den har en ganske stygg bulk, ser ut som det er på grunn av varmen. Kanskje ikke så rart, den kom visst fra Nevada... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Sorry, men det er nok lite sannsynligt, siden den er laget av ganske myk plast Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Det var det jeg var redd for. :( Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pi0neer Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Jeg kan få tak i en ganske sjelden originalspoiler til en Oldsmobile Starfire, men lurer på om dette kan fikses. Den har en ganske stygg bulk, ser ut som det er på grunn av varmen. Kanskje ikke så rart, den kom visst fra Nevada... MEd glassfiber får du til det meste;) Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 MEd glassfiber får du til det meste;) Da må han lage en helt ny en i glassfiber, det går ikke an å reparere den spoileren der med glassfiber, pga det materialet som den spoileren er laget av Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pi0neer Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Da må han lage en helt ny en i glassfiber, det går ikke an å reparere den spoileren der med glassfiber, pga det materialet som den spoileren er laget av pusser bare litt ned og omså bruke glassfibersparkel. det går ann vist han apsolot ikke vil kjøpe ny spoiler Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 pusser bare litt ned og omså bruke glassfibersparkel. det går ann vist han apsolot ikke vil kjøpe ny spoiler Det går bare desverre ikke, pga det myke materialet den spoileren der er laget av Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pi0neer Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 vist jeg apsolutt ville så hadde jeg fått det til;) Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 vist jeg apsolutt ville så hadde jeg fått det til;) Og om du vil at den metoden skal vare, så må du støpe inn hele spoilervingen med glassfiber Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Jeg var med å fikset en plastik fanger med varme og en sånn rull man bruker til dette. Må da funke å bruke samme funksjon på denne spoileren? Ingenting er umilig:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Utrolig hva varme og kaldt vann kan få til...:pray Plast er ett materiale som kan formes om du finner noen som har litt kunskap om det! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg