Odd-Helge Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 http://www.properautocare.com/matwomopo.html noen som har testet denne?? og eventuelt vet hvor den kan kjøpes i norge? Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 "Variable speed 1,600-5,800 OPM; 180-670RPM" 180-670 i roterende modus er litt svakt, en roterende maskin er ofte fra 600 til 3000rpm, så den er for svak til å konkurere med en roterend polerings maskin, så det er bedre i mine øyne med en DA og en roterende på hylla en denne som er "2 i 1" type.. Vet noen benytter denne om de polerer en del på plast da den ikke er så "voldsom" som en roterende er mht fart.. Uansett, kunne godt tenkt meg å testet en en gang, da det virker veeeeldig behagelig å bare slå over på roterende når det er riper som er vriene å fjerne med DA maskin, men en erstattning mht roterende er den ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 jeg har en Hitachi roterende så det er ikke en erstattning men mere som en supplering. har ikke DA maskin så derfor tenkte jeg denne kunne være grei siden den er å få som 220volts maskin. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Da funker den sikkert greit, Festool har en lignede maskin som en del benytter i tyskland har jeg sett, og de er fornøyde i allefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg