TurOB Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Har hørt mange fortelle at hvis man krasjer en corrado g60 med turbo så får man ingenting dekt av forsikringen. Pga av at det ikke er orginalt med turbo på bilene. Er dette sant? Lurer fordi jeg vurderer og kjøpe en g60, men må nesten vite om påstanden er sann før jeg eventuelt kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Såvidt JEG vet, så får man lov om man vil. Såfremt alt er "Korrekt" innstallert, og motoreffekten ikke overgår det originale, så kan man få det godkjent hos BT. Det finnes vel et par her inne på corrado-delen av forumet som har gjennomført en slik ombygging Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 det skal påvises at det er høyere effekt en orginalt også etter hva jeg fårsto når en kamerat krasjet en cosworth med rundt 400 hester,, der fikk di ikke bremset motoren å derfor ikke bevist høyere effekt å forsikrings penga måtte betales Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 De kan bare gi deg avkorting om det er årsakssammenheng, dvs feks hvis høy fart, kraftig aks osv er en av grunnene. Husk og at mange Corradoer er importert for mindre enn 10 år siden, og da kommer det effektavgift i tillegg hvis du trimmer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hvordan er det med godkjenning av motorbytte med turbo? Feks har jo en G60 nå, men vis jeg bytter til 16v 2L med Turbo. Vil det være no stress å godkjenne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 vil tro det er vanskeligere med 16v 2L med turbo en å konvertere en g60 maskin.. er stor forskjell på hvem på biltilsynet som skal godkjenne også da.. noen er som hitler å andre couldn`t give a fuck Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg