volvo amazon Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 halo,jeg har er LEOfilter som jeg lurte på og sette på offroad bilen min:cool må vel da ta inntur slangen fra oljetrykks giveren....men, hvor kan jeg sette returen henn? er snakk om en b230a her....må jeg borre og sette den inn i top dekselet?eller er det noen andre plasser som egner seg bedre?... takker får svar da vertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 http://www.pedersens-racing.no/bil/oljekjolere/ Filterflyttere: Filteradapter kr 335,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 filteret har stått på og ford sierra. der var den sat ned på oljetrykks føleren og return var det borra i toppdekselet og olja gikk ut der, kan jeg gjøre det? bare sette en sånn gren om føleren skal så på,sån med tre utganger,en til slangen til filterent,oen til føleren og den siste ned på blokka? :confused: takker får svar:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Om du gjør om på topicen din sånn at den blir mer utfyllende slipper vi å slette tråden din. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo amazon Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 var det bedre?;) bump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg