turbotassen Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Jeg skulle ha en dør der til en av 850ene mine, og da skulle han ha 3800 kr for ei gammel gul taxidør med masse folie på, uten vindu såklart. En ny dør hos volvo kostet jo hele 4200 sa han, uten vindu. der kunne jeg gjøre et "kupp" Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Ja, da har bilen stoppet, og startet igjen, rar bil, rar motor. Bilen settes vekk til helgen pga bytte av front, og motor/gir. Har innkjøpt meg et dieseldyr av en Polo til å kjøre til/fra jobb med i mellomtiden. Gratis å kjøre med :D Fikk noen rare koder her. 1-2-1 2-2-3 2-1-2 Tror det var disse. Nå får jeg bare 1-1-1 og bilen går normalt igjen. Hvis noen skulle ha litt tid, eller vil hjelpe meg med FT'n så må dere være snill å gi en lyd. :D Hvordan ordner jeg formotstandere? Elektronikk er ikke min sterke side. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg