Jo-Erik Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hei er det noen her som har en anelse om hva man må koble opp, av ledninger og til hva på en b 230 et ledningsnett i en 1977 mod 245. Er et low cost, rat car prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hvorfor i alle dager ikke bare koble opp alt sammen når du først er igang?? :S Du trenger i allefall LMM, starter, dyser, svinghjulssensor og lambda. Det er de viktigste jeg kommer på, klokka 6 om morra'n! GOD NATT :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hæ?? Har jo alt det, og det er da ikke noe problem heller, Det jeg tenkte på er hva som skal til bensin relè, pluss og minus... Inni bilen. OG Lambda??? Er vel ikke lambda på det sprutet her??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 ikke lambda på motronic nej Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Søking er en fin sak... Her er litt info og noen bilder, håper dette kan hjelpe deg litt.. http://www.bilforumet.no/200-serien/149541-feilsoke-guide-for-motronic.html Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Joda jeg har søkt. Men ikke funnet noe hjelp... Feilsøkingsguiden er fin den, men hjelper lite til med installasjonen.. Får sikkert bruk får den senere... mvh stian larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg