Gå til innhold

STYLING DELER osv..

Ranger emnet


xr4ifan

Anbefalte innlegg

nja... Jeg har hatt carina 2 91mod i 1år nå, det finnes noe men denne stylingen er 80talls styling... hehe er ikk no særlig kult, men det du kan gjøre, er;

 

Senke bilen (http://www.realcar.no)

 

Sette på større hjul

 

Sote ruter

 

heftig anlegg.

 

http://www.carina2gatebarn.piczo.com

 

har ikke senka bilen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du carina 2 84-87 så må du nok bygge stylingen selv eller modde fra andre biler med lignende mål :D Jeg har iallefall aldri noen sinne sett styling til bilen min - min er 86 mod.

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Den bilen du viser til i linken der erog en fin bil, stylingen han har brukt på bilen sin er hentet fra Opel vectra eller noe i nærheten der, så har dem tilpassa den til bilen hans. dette er det ikke eigeren av bilen selv som har gjort, dette er gjort på verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen du viser til i linken der erog en fin bil, stylingen han har brukt på bilen sin er hentet fra Opel vectra eller noe i nærheten der, så har dem tilpassa den til bilen hans. dette er det ikke eigeren av bilen selv som har gjort, dette er gjort på verksted.

 

åja oki :) men tøff bil ja :)

Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v

 

Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT

Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår