Chosen Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 hmm, har tenkt og bruke ca 10-15k så ... + at jeg får det MYE billigere gjennom onkel... Men ett spørsmål... har disse høytalerne allerede i bilen.. Men veit ikke hva dem heter... er av typen JBL ... Noen som kjenner eksakt model ? Veit a faen om dere får sett noe spes der ass... Men får hive opp noen nye bilder i morra el. Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr-smith Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 det der er JBL Decade, slik jeg har fått med meg har navnet blitt endret til JBL T595 Limited. Dette er det råeste du får av 6*9" , kobl på en grei forsterker å du har bra lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Her er noen bilder av mitt anlegg ( bygget for 4-5 år siden .. ) Høytalerene er modne for utskifting ... Hadde foresten hele greia ut for veiing ... 50 kg med anlegg baki der :/ Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Slik gjorde jeg det med dør siden ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 her er bilder av anlegget jeg hadde i golfen jeg hadde før: Anlegget i gamle bilen min spilte heilt ok.. ;) Legg merke til disco kula som henger i speilet :cool: Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by mr-smith det der er JBL Decade, slik jeg har fått med meg har navnet blitt endret til JBL T595 Limited. Dette er det råeste du får av 6*9" , kobl på en grei forsterker å du har bra lyd :) Er du 100 % sikker på at det er de ? Jeg har bare kobla dem rett til spiller'n og får ikke kjørt dem no i det hele tatt... Men og få på en ålreit forsterker hjelper MYE ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 ja det hjelper kjempe mye. jeg mener personlig at viss man skal bygge ut noe mer en det som sitter orginalt i bilen skal høytalerne drives av en forsterker. derfor liker jeg heller ikke at mange høytalere får dårlig i tester fordi de var for tunge for en cd spiller. blir litt feil. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Jeb hmm, har tenkt og bruke ca 10-15k så ... + at jeg får det MYE billigere gjennom onkel... Men ett spørsmål... har disse høytalerne allerede i bilen.. Men veit ikke hva dem heter... er av typen JBL ... Noen som kjenner eksakt model ? Veit a faen om dere får sett noe spes der ass... Men får hive opp noen nye bilder i morra el. OM det er de ekte JBL Decade, så fortjener de mye mer kraft enn en sur spiller klarer å gi. (4x50w, my ass). Nei. Prøv dem på en skikkelig forsterker, så blir det noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Jeb Er du 100 % sikker på at det er de ? Jeg har bare kobla dem rett til spiller'n og får ikke kjørt dem no i det hele tatt... Men og få på en ålreit forsterker hjelper MYE ? Personlig er jeg ikke så veldig begeistret for 6x9 elementer, men JBL T595 (decade) er nok et av de bedre, men vil nok trenge en forsterker for å yte sitt beste. Man må huske på at en integret forsterker som sitter i spillere ikke er god nok for å drive elementer godt nok. Da må elementene være serdeles lettdrevne. Dem har rett og slett ikke strømforsyning nok og derfor manglende headroom, til å yte nok når det behøves. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Sonick: Det lykketrollet må vel falle ut hver gang du spiller? :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Potatis Sonick: Det lykketrollet må vel falle ut hver gang du spiller? :D Nei - men håret flagger - meget stilig :) Det er to stk diode spotter som lyser på det også .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Nå ble jeg jævli gla :) Trodde de høytalerne bare var dritt.... Men hvor burde jeg montere disse hen a ? og hva burde jeg kombinere de med ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 w0h0, fant ut at jeg hadde 2 gamle 3,5" høytalere liggende i garasjen... Dem satt i en mercedes og var såvidt brukt ... Burde jeg kjøpe nye ell bare bruke disse som frontsett ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Vil tro og mene at alt som kommer org. i biler er bare til å kaste... eller bruke dem til det ryker... så skifte dem ut... Det er ikke verdt det hvis du skal ha et bra anlegg! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Jeb w0h0, fant ut at jeg hadde 2 gamle 3,5" høytalere liggende i garasjen... Dem satt i en mercedes og var såvidt brukt ... Burde jeg kjøpe nye ell bare bruke disse som frontsett ? Som en hovedregel bør du alltid ha de beste høyttalerne forran i bilen. Dette for å oppnå det beste lydbildet. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg