januz Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Ja da henta jeg meg :volvopower: Amazon i dag=)Dette blir et vinterprosjekt som skal bli ferdig til sommeren 2008.Det kommer sikkert ikke updates så ofte, men jeg skal prøve så godt jeg kan=)Amazonen er ikke noe glansbilde, men med litt kjærlighet kommer den til å bli god som gull=)Håper på å få noen kommentarer og meninger her=) Her er noen bilder som er tatt av forrige eier. Kommer i gang med å rydde garasjen jeg skal stå i nå til uka=)så da blir det å sveise rust=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Oi, hva er det han har gjort? pussa det ned til stålet og bare latt det være? Grattis med grombil, vokste opp i passasjerstolen på en amazon! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Det var han som hadde den før ham som hadde gjort det=)men det er ikke noe problem å pusse ned og legge på et lag med rustlakk=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 I dag skal jeg rydde garasjen jeg skal stå i og få zonen under tak=)skulle egentlig gjort dette for lenge siden, men pga skole og jobb så har jeg ikke hatt tid til det før nå=( Skal prøve å få gjort en del framover nå så den blir ferdig i tide:driving Kom gjerne med innspill og ideeralacocaina :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Når den først er såpass demontert så er det bare å fortsette og plukke den i biter, sandblåse og ordne alt fra grunn av. Lykke til Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Takker for respons=)Men den er helt satt sammen=)de bildene er fra forrige eiers garasje=)men det tar jo ikke lang tid å plukke den ned=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelVolvoVenn Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Avhengig av hvilke ambisjoner du har med projektet synes jeg nok å ha bilen ferdig til sommeren 2008 er noe optimistisk...? Regner med at hjuloppheng og bremser også trenger en skikkelig overhaling etter standtiden? Jeg ønsker iallefall lykke til på veien!:biker Siter Amazon 122S - 70 mod MK 2 Golf Rallye MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joamort Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 greit og bruka litt tid på det og få d 100% bra og ikkje ta nåken snarveiar, ska lova deg at du komme te og tenka på dei tingå så ikkje blei heilt perfekte d gjere jaffal eg. Siter Volvo Amazon 1967.... Bygger Volvo Amazon 1970.... krajsa volvo 240 1990.... ombygd til grill tilhengar volvo 240 1986.... bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Avhengig av hvilke ambisjoner du har med projektet synes jeg nok å ha bilen ferdig til sommeren 2008 er noe optimistisk...? Regner med at hjuloppheng og bremser også trenger en skikkelig overhaling etter standtiden? Jeg ønsker iallefall lykke til på veien!:biker Det ble ikke akkurat noen pangstart på prosjektet pga pengemangel og mye skole, men skal nok greie å få den klar til høsten for da får jeg lappen:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
januz Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Det er med tungt hjerte jeg selger min volvo amazon 1967 modell med b18 motor. Selger den til høystbydende på grunn av tidsmangel. pm meg hvis interessert=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg