Gå til innhold

67 modell Amazon

Ranger emnet


januz

Anbefalte innlegg

Ja da henta jeg meg :volvopower: Amazon i dag=)Dette blir et vinterprosjekt som skal bli ferdig til sommeren 2008.Det kommer sikkert ikke updates så ofte, men jeg skal prøve så godt jeg kan=)Amazonen er ikke noe glansbilde, men med litt kjærlighet kommer den til å bli god som gull=)Håper på å få noen kommentarer og meninger her=)

 

Her er noen bilder som er tatt av forrige eier.

 

amazon6.jpg

 

 

amazon5.jpg

 

 

amazon4.jpg

 

 

amazon3.jpg

 

Kommer i gang med å rydde garasjen jeg skal stå i nå til uka=)så da blir det å sveise rust=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

I dag skal jeg rydde garasjen jeg skal stå i og få zonen under tak=)skulle egentlig gjort dette for lenge siden, men pga skole og jobb så har jeg ikke hatt tid til det før nå=( Skal prøve å få gjort en del framover nå så den blir ferdig i tide:driving

 

Kom gjerne med innspill og ideeralacocaina :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Avhengig av hvilke ambisjoner du har med projektet synes jeg nok å ha bilen ferdig til sommeren 2008 er noe optimistisk...?

 

Regner med at hjuloppheng og bremser også trenger en skikkelig overhaling etter standtiden?

 

Jeg ønsker iallefall lykke til på veien!:biker

Amazon 122S - 70 mod

MK 2 Golf Rallye

MK 1 Golf GTI - søker 16v motor til denne..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit og bruka litt tid på det og få d 100% bra og ikkje ta nåken snarveiar, ska lova deg at du komme te og tenka på dei tingå så ikkje blei heilt perfekte d gjere jaffal eg.

Volvo Amazon 1967.... Bygger

Volvo Amazon 1970.... krajsa

volvo 240 1990.... ombygd til grill tilhengar

volvo 240 1986.... bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Avhengig av hvilke ambisjoner du har med projektet synes jeg nok å ha bilen ferdig til sommeren 2008 er noe optimistisk...?

 

Regner med at hjuloppheng og bremser også trenger en skikkelig overhaling etter standtiden?

 

Jeg ønsker iallefall lykke til på veien!:biker

 

Det ble ikke akkurat noen pangstart på prosjektet pga pengemangel og mye skole, men skal nok greie å få den klar til høsten for da får jeg lappen:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår