corolla87 Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Som sagt,så er det ikke alltid bilen min starter. Er en 85 mod corolla gt. Selv om det er strøm på den,så er det ikke alltid den vil sveive. Har en anelse om at kasnkje starteren er gåen?? Eller at det er like før den ryker? Men er så rart for noen ganger starter den uten noe problem. Noen som har en ide om hva det kan være?? Idag var det bra med strøm på den. Lyset i dashbordet lyste,samme med cdspilleren. Men ide jeg vrir om nøkkelen blir alt svart og bilen er dau.. Skjønner ingenting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazardio Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Som sagt,så er det ikke alltid bilen min starter. Er en 85 mod corolla gt. Selv om det er strøm på den,så er det ikke alltid den vil sveive. Har en anelse om at kasnkje starteren er gåen?? Eller at det er like før den ryker? Men er så rart for noen ganger starter den uten noe problem. Noen som har en ide om hva det kan være?? Idag var det bra med strøm på den. Lyset i dashbordet lyste,samme med cdspilleren. Men ide jeg vrir om nøkkelen blir alt svart og bilen er dau.. Skjønner ingenting.. Sikker på at batteriet ditt er helt i vater? Altså om det har en spenning på 12,6 v når det fullada. å sjekk syrevekta den skal ligge på 1,27 hvis jeg ikke husker helt feil nå alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Sånn var Opelen min også en stund. Bortsett fra at alt ikke gikk i svart, i stedet ble det diskotek i dashbordet. Hvis jeg hadde knipsa en E da, så tror jeg det hadde klikka for meg. Feilen var dårlig jording mellom batteri og motorblokk. Blokka stod med 12 volt i stedet for 0 volt. Det er feil ... Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ja kjøpte nytt batteri no for ikke så lenge siden. Men så har jeg vært en uke på ferie og da jeg kom hjem var den dau.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vladnag Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Nekter den å starte uten at du triller den i gang da, eller er det bare å vente litt så sviver den? Har hatt samme problemet med en Omega A 2-liter, der var det starteren som sang på siste verset. Fant frem en hammer og kakket forsiktig på den så fikk jeg start. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Nei er ikke alltid den starter på gir selv om det er strøm på batteriet. Ser bare at lysene blir svakere etter hvert som man prøver å starte den på gir. Blir så lei såmme gamle biler.. hehe. Men er gøy når de virker som de skal:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg