VwDude Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 er motor fra golf1 helt lik golf2 motor? bare bytte over evt motorfester? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 er motor fra golf1 helt lik golf2 motor? bare bytte over evt motorfester? stort sett ja.. meget enkelt å flytte over deler iallefall Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 tusen takk :) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jmosbakk Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 (endret) Hvordan stemmer clutch og girkasse overens da? Passer golf 2 motor på golf 1 girkasse? Edit: kan opplyse at etter en god del søking og lesing fant jeg denne sia http://www.vwgolfmk1.org.uk/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=47 Jeg stusser fortsatt litt på hvordan svinghjul, trykkplate og lamellplate som passer hvis jeg skal bruke f.eks. 1.8 motor fra Golf 2 på en 4-trinns 020 girkasse i Golf 1. Ut fra det jeg klarer å lese på den sia passer de mest sannsynlig overens, men ikke helt sikkert. :P Noen som vet? Endret Juli 31, 2010 av jmosbakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg