P.S.P Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Ikke sikker på hvor jeg skulle poste denne så moderator får flytte den hvis jeg har plassert helt feil :) Demonterte passasjer setet i går pga at ryggen vakler veldig mye og er slarkete. Så fant jeg ut at det var en bolt som var knekt på ene siden som skal forhindre at den vakler. Men bolten er jo selvfølgelig knekt sånn at jeg ikke får den ut med tang eller annet verktøy jeg har liggende. Så jeg lurer på hvordan jeg skal få den ut ? Er plass til å borre et lite hull i bolten men vil helst ikke ødelegge gjengene for det går ikke ann å bytte ut delen uten å bytte ut hele ramma til setet. Så jeg trenger litt hjelp fra dere.. kan gå ut å ta bilde hvis det hjelper også :) Bolten går 15mm ned i hullet og er bare 5 mm tykk Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Har du tilgang på sveiseapperat så hadde jeg prøvd å sveisa fast en mutter på bolten Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Er litt liten plass til å sveise noe på den.. Har lagt til bilder som viser hvordan den ser ut.. Det er en helling ned til bolten Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Ringte til VW&Audi for å få noen råd og de sa jeg kunne prøve med grisepikk for bolten sitter ikke så hardt fast. Så kommer tilbake til denne når jeg har fått den ut :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 grisepikk sprenger ut gjengene, er bedre med en sånn en http://www.biltema.no/products/product.asp?iSecId=503&iItemId=98847 Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Er jo ingen vits og kjøpe det settet der for og skru ut den skruen. den sitter jo ikke akkurat fast.. prøv med grisepikk. eller en liten dor som du kan dunke bolten rundt med. funker bra det også.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 borr et hull i den, slå en torx bits som er litt større nedi hullet, og skru opp!:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Sats på grisepikk, ihvertfall på den der, jeg har aldri hatt noen problemer med at jeg sprenger ut gjengene. Grisepikk får du billig på clas ohlson og biltema. Funker som regel;) Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 WOW!! var det bare jeg som fikk med meg wurth logoen på det biltema settet? hiv opp det store bildet å se på klistremerket i lokket! klart å tydelig bunnen på en wurth logo! Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ser ikke værre ut Fikk bolten ut :) Grisepikk funket helt fint.. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg