DelPiero Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Har nå sett på en Astra. Lurer på om opel bruker den samme 1,6 liter motoren i Astra G som i Vectra B? Noen erfaringer med slike biler. Bilen står til forhandler for 65k ferdig på veien. har gått 190 000. er dette dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwolfie Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 er det stv eller? kan få kjøpe min for 70 000.. 99mod. den har gått 140 000.. mye som er gjort med den;) :P men er vel en normal pris det du har sett på der.. men sjekk litt på finn.no.. mange astra'r til salgs der... hvilken type motor er det? kode? astra er en fin bil det;) men om du skal gi så mye så ville jeg kanskje sett om jeg fant noe nyere enn 98.. Siter Mvh.. Gunnar - Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil) - Opel astra g 00mod (bruksbil) - Toyota avensis 05 tte stylet - volvo 240 gl 86 (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 hehe takk for tilbudet:) men er min far som skal kjøpe å han er fast bestemt på å kjøpe av forhandler. Er stv ja, vet ikke motorkoden jeg men.. Hvordan er det med rust på disse? Bør man gå for astra G eller vectra B? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Astra G :D Har selv en 2003 mod. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwolfie Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 ruster noe i skjermbuer etc.... panser rundt grill etter steinsprut etc... det vanlige... ikke funnet noen ting spes på min enda... lykke til med kjøp da;) Siter Mvh.. Gunnar - Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil) - Opel astra g 00mod (bruksbil) - Toyota avensis 05 tte stylet - volvo 240 gl 86 (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaKoo Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 1,6 motoren(e) som sitter i Astra G har motorkoden(e): x16xel og z16xe Er ikke helt sikker på om det er samme som vectra b har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg