sierra-power Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 fylle kjøring er ikke lure greier ass. har akkurat vert ute å sett på livet.da la merke til en som var skikkelig full. tenkte ikke noe mere på det. så kjørte jeg derifra så kom jeg omtrent 3 min utafor sentrum. da hadde han bestemt seg for å kjøre hjem da. glupt? NEI. han stod jaggu godt planta nede i grøfta. usj. at folk ikke lærer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Bare å få skutt hele gjengen!!!! Om dem tar livet av seg sjøl gir jeg egentlig faan i, men trenger for guds skyld ikke sette mitt og alle andre sitt liv i fare bare fordi man er for lat til å gå hjem, eller for gjerrig til å ta taxi! *sinna* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 fylle kjøring er ikke lure greier ass. har akkurat vert ute å sett på livet.da la merke til en som var skikkelig full.tenkte ikke noe mere på det. så kjørte jeg derifra så kom jeg omtrent 3 min utafor sentrum. da hadde han bestemt seg for å kjøre hjem da. glupt? NEI. han stod jaggu godt planta nede i grøfta. usj. at folk ikke lærer Og da gjorde du hva? Kjørte videre eller ringte politiet og sa ifra om hendelsen? Fyllekjørere burde blitt fratatt lappen i minst 5 år uansett.. Skal du først drikke og vet at du ikke klarer å kontrollere deg. Legg bilnøkklene hjemme. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Og da gjorde du hva? Kjørte videre eller ringte politiet og sa ifra om hendelsen? Fyllekjørere burde blitt fratatt lappen i minst 5 år uansett.. Skal du først drikke og vet at du ikke klarer å kontrollere deg. Legg bilnøkklene hjemme. 5 år er alt for lite. Livstidstap av førerett for motorvogn og 5 års fengsel er en passelig reaksjon. Som et mimimum... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra-power Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Og da gjorde du hva? Kjørte videre eller ringte politiet og sa ifra om hendelsen? jeg gjorde egentlig ingen ting. det var 6 biler som stod der. så politi var varslet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 jeg eier IKKE respekt for fylle kjørere. de kunne dradd dit peppern gror og kjørt hverandre i hjel så vi var kkvitt de for godt.. det er det aller værste jeg vet om, finnes ikke noe værre. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra-power Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 jeg eier IKKE respekt for fylle kjørere. de kunne dradd dit peppern gror og kjørt hverandre i hjel så vi var kkvitt de for godt.. det er det aller værste jeg vet om, finnes ikke noe værre. det som er problemet er at fylle kjører kan fort ta med seg livet til de som er uskyldige. fyllekjørere kan :rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Nei det er jaggu mye bedre at folk sloss i fylla! At folk gjør mye dumt i fylla er vel ikke noe nytt.. Fyllekjøring er en av tingene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 5 år er alt for lite. Livstidstap av førerett for motorvogn og 5 års fengsel er en passelig reaksjon. Som et mimimum... Vet. Derfor jeg skrev MINST 5 år for å være litt snill. hehe Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Fatter ikke at fylla er så sosialt akseptert som den er.. Fører bare med seg tull og faenskap.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fatter ikke at fylla er så sosialt akseptert som den er.. Fører bare med seg tull og faenskap.. Veldig enig med deg der ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fyllekjørere skulle som sagt tidligere her mistet lappen på "livstid". Dessuten skulle de fått spikra paller i en 5/6 år, og fått samfunns-straff ellerno.. 0 Respekt for de idiotene som setter seg bak rattet når de er bevisst og har drekki. For all del får folk kose seg med en kald pils på en lørdag, men la nå nøklene ligge hjemme!. Jeg driter i om de setter seg selv i fare, men tenk på andre som er ute langs veien og andre personer. Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Ikke for å kvervulere, eller sympatisere men innebærer ikke det å miste førerkortet på livstid at du faktisk blir uten i ............netopp 5 år?? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 fylla er noe dritt egentlig, spes når man ikke har kontroll. mange rundt her litt utpå landet, som kjører bil og moped i fylla. ingen kjørt av så langt, men fortsatt.. ikke smart. har du en kamerat som gjør det.. bare klapp at! hardt! så han ikke klarer å sette seg i bilen en gang! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred_S Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Jo, er vel 5 års som regnes som å miste lappen på "livsstid".. På samme måte som at "livsstid" i fengsel i norge er 21 år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg