panelovn Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hva er dette? (en liten boks på størrelse med to fyrstikkesker med en kontakt i) Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hvis jeg ikke tar helt feil så er det tenningsmdulen..... Dårlig bilde da.. hehehe.... Vi krever bedre bilde... :D :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Asim Hvis jeg ikke tar helt feil så er det tenningsmdulen..... Dårlig bilde da.. hehehe.... Vi krever bedre bilde... :D :) Det jeg også trudde. Tenningsmodulen er hvertfall plassert der på Golf 2 Gti 16v.. Men, er det tenningsmoduler på biler uten innsprut nei? Eller er jeg helt på jordet? Er dette en Golf 1 GTI kanskje? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Jonte Det jeg også trudde. Tenningsmodulen er hvertfall plassert der på Golf 2 Gti 16v.. Men, er det tenningsmoduler på biler uten innsprut nei? Eller er jeg helt på jordet? Er dette en Golf 1 GTI kanskje? Innsprut har ingenting med tenningsmodul å gjøre ;) Elektronisk tenning derimot..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by Asim Innsprut har ingenting med tenningsmodul å gjøre ;) Elektronisk tenning derimot..... :) Ja. Okei :) men, disse tingene er vel ofte noe du finner sammens liksom. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Det er nok tennings "hjernen" ja ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 tennings modulen står vel skrudd fast på ei svart stålplate med liten vinkel sånn ca der ja. ta av stikket så går ikkje bilen :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Både forgasser og innsprut har vel Tenningsmodull? Men Innsprutsmotorer har også en ECU liggende der. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Det er en golf 1 gti ja.. men dette er ikke akkurat noe hi tech system!! visste ikke at det var noe "hjerne" på bilen! fant ikke noe om det i haynesboka heller! hvor henter denne tenningsmodulen informasjon fra da?? coil? fordeler? kam? det går vel ikke ann å chippe en ener vel.. nei! og tusen takk for alle svar (bildet er tatt med mobilen) Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by panelovn Det er en golf 1 gti ja.. men dette er ikke akkurat noe hi tech system!! visste ikke at det var noe "hjerne" på bilen! fant ikke noe om det i haynesboka heller! hvor henter denne tenningsmodulen informasjon fra da?? coil? fordeler? kam? /B] den får informasjon fra hallgiveren inne i fordeleren.. (magnet styrt bryter) og det er vel stortsett det. det står om den i haynesmanualen hvis du ser under electronic ignition.. er et lite avsnitt under ignition, -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg