larerbak Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Får lage en liten tråd jeg også. Kjøpt en golf cab 86 mod. trodde selv jeg gjorde et greit kjøp helt til jeg satte den i garasjen og begynte å gå over den. så da har jeg bestemt meg for å plukke den ned og begynne fra bund. Kort om hva som trengs og skal gjøres. Ut med alt i motorrommet - bytte pakninger stort sett på alt - ny radiator - nye filtre - pakninger i girkasse - reg reim og strammehjul. - bytte alle slanger (forsåvidt all gammel gummi skal byttes) - pusse opp deksler og pynte litt på mye shabby som er gjort før Utvendig - beholde den orginal - ny grill og blanke lykter forran og bak - pusse ned rust på kanaler - bytte venstre dør (hengsler rustne og generelt dårlig) hentet dør - pusse ned og lakkere hele bilen. - nye felger Innvendig - trekke om seter (de er grønne og stygge) - dørtrekk og sånn også. (henta nye brukte) - nytt trekk innvendig i caben Understell - nye dempere og fjærer - nye skiver og bremser - hjullager - diverse bytting av gamle mansjetter og gammelt rask Bilen står uten skilter, men se om den blir klar til våren. Mye å ta seg til om den skal bli som jeg vil. Egentlig skulle jeg bare kjøpe, pusse opp litt og selge den igjen, men får mer lyst til å ha den selv. Heller ikke noe å tjene på å bruke så mye tid og penger for så og selge heller regner jeg med. I dag har jeg begynt å demontere i motorrommet. Det var penere enn jeg trodde der, så vi får se. I alle fall demontert forgasser, radiator, batteri, toppdeksel, lykter/grill. Så får vi se om jeg får handlet inn no stash til helgen. Hvis ikke blir det å begynne med pussing av deksler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Bilder bruker å bli satt veldig pris på her inne.... :) Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Se der var det tråd ja:D Må få opp noen bilder ja.. Sinnsykt digg å kjøre einsercab i barìsen på en varm sommer dag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 er ikke helt inne i golf 1 og cab verdenen enda. men hvordan ser et clippercit ut ??? noen som har bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Det er tungt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 hmm.. det var sånn jeg tenkte det så ut. lyst på sånn selv.. klarer bare ikke bestemme meg om jeg skal ha sånn eller små fangere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 hmm.. det var sånn jeg tenkte det så ut. lyst på sånn selv.. klarer bare ikke bestemme meg om jeg skal ha sånn eller små fangere.. Hvis du skal ha clipperkit har jeg ett komplett tilovers,med alle festeklips og skruer til sideskjørt. 3000,- nylakkert i sort matt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 hvilken stand er dette i da ? strøkent ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hvilken stand er dette i da ? strøkent ? Ja det er det Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hvor i landet befinner du deg DA ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 hvor i landet befinner du deg DA ? Skedsmo Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 slenger inn noen bilder da.. Måtte bare legge inn dette også ;) vwfamilien :p også ett av bruksbilen som er gjemt bort og aldri blir brukt:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 blider også a gitt;D Så bra ut den der da:) Setene var skjeldene? aldri sett de i den fargen der før.. Men så skal det sies at jeg ikke er noen golf kjenner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Det er stoler fra kampanjemodellen Etienne Aigner. Fargene er ikke helt i alles smak. Personlig synes jeg de er litt kule i kombinasjon med en mørk lakk, som jo denne bilen har (eller en tilsvarende mørk grønnfarge). De er ikke like smukke om bilen er burgunderrød, for å si det slik (og en god del Etienne Aigner-Cabrioer er nettopp burgunderrøde). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 hehe.. jeg skjønner;) Utrulig hva du veit:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg