doffen23 Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Har akkurat kjøpt meg en passat stasjonsvogn.. den ene baklykta hadde blit ødelagt så han som hadde bilen før brukte den sterkeste teipen som finnes, gaffa teip sånn sølvfarget teip.. den har nok sittet der en stund nå så jeg sliter med å få av den størkna teipen der.. neon som har et godt tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Citrus rens (finnes på sprayboks) fjerner det lett :) Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 ...eller bare bruk den gule sitronkonsentratflaska du allerede har i kjøleskapet. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 3M sin Citrus rens er ypperlig! :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 og sitrusrens tar ikke lakken? har samma problemet på min røde volvo. takluka nekta å gå igjen, så jeg tok en søppelpose over... har vel hengt der siden FØR somerferien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 og hvor handler man sitrusspray? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Sitrusrensen tar ikke lakken nei, den er veldig trygg å bruke. Er ikke helt sikker på hvor man kjøper den, jeg vet bare at vi har masse bokser på verkstedet :) Men det er jo et 3m produkt, så du kan jo bare søke litt på nettet. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 takker virtual. vil nå tro de har det på diverse håndarbeider sjapper:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Får sitrusrens på bla. torshov bilrekvisita. Meget effektivt og lukter godt også :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 evt stikk innom en biloppretter eller lignende.. prøvde å fjerne skiltoblatet med citrusrens.. funket helt perfekt men den vasket bort lakken på bokstavene/tallene på skiltet. men det er syltynn lakk.. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 det må jeg si var kanon bra tilbakemeldinger her... takk for hjelpen, sitrusrens skal kjøpes inn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Loctite Supercleaner elns fynker upperlig til å fjerne stikkers fra plastikken på lette sykkelen. Den gang da... :bok: Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Ellers så kan du jo bare prøve med litt voks å polere det bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hehe, voks er noe man har på etter man har polert ;) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hehe, voks er noe man har på etter man har polert ;) Men fjerner det meste fordet ;) Bruk f.eks. violett voks/carnauba voks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg