lulle Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 tenkte astro med vortec jeg nå... Er vel en 231 buick v6 på (110 hk?) du har regner jeg med. Ref Wikipwdia hmm..begynte nu å lure.:) det sitter en 4,3l v8 med bakhjultrekk.i buicken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 hmm..begynte nu å lure.:) det sitter en 4,3l v8 med bakhjultrekk.i buicken.. oki, sikkert den herlige 267 chevrolet v8'eren da :) ref Wikipedia Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 oki, sikkert den herlige 267 chevrolet v8'eren da :) ref Wikipedia jepp..d kan nokk stemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 som dere har hørt så er jeg ikke en kløpper i engelske ord..ka hete sveiv... til soltak..? beklager at jeg bruker dere til ordbok.. engelsken var ikke så "veldig" obligatorisk da jeg gikk på skole.. har bestilt chilton boka..så hær e vel det ei ordbok med..håper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 som dere har hørt så er jeg ikke en kløpper i engelske ord..ka hete sveiv... til soltak..? beklager at jeg bruker dere til ordbok.. engelsken var ikke så "veldig" obligatorisk da jeg gikk på skole.. har bestilt chilton boka..så hær e vel det ei ordbok med..håper jeg. sunroof crank handle vil vel fungere.. Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 jeg holder på å legge om til vinterdekk på Buick regal, felgene som fulgte med passer fint med hullene i felgen og boltene..må bruke hylsemutre da det er S cragar felger med variabelt hull, bruker samme mutrene som til sommerfelgene og det er senterline.. men de passer ikke. jeg får inn ei mutter, blir da blir for trangt til di andre. er det å få tak i tynnere hylse, de jeg har er 17mm målt utenpå hylsen. eller er det en annen lur måte å gjøre det på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Fikk med komplett intriør fra en 86 modell buick når jeg kjøpte min 81. det er ikke el vinduer nå men ska montere de som fulgte med til våren. men så er det ikke lagt opp ledningsnett i dørene til dette.. noen som har gjort dette før?? tips eller en side på nettet som viser det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneM Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Er det noen sider på nettet som jeg finner info om Buick regal 81.litt teknisk. Kjøp deg litteratur på e-bay;-) Finn din bil-modell og kjøp det du kan finne på nettet. Enkleste og beste måten å få riktig info på:-) Eller ring amcar trondheim. De har gidd meg masse go info. Arne, Buick Regal Turbo 79. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Kjøp deg litteratur på e-bay;-) Finn din bil-modell og kjøp det du kan finne på nettet. Enkleste og beste måten å få riktig info på:-) Eller ring amcar trondheim. De har gidd meg masse go info. Arne, Buick Regal Turbo 79. Jo, har fått tak i det meste..håndbøker, har også kjøpt komplette vindusheis med motor+ ledningsnett til dette. sitter nesten kvær kveld å kjikker på ebay..har forferdelig lyst på 87 mod...får jo en buick GN 86- 87 førr en høvelig pris nu nå som finanskrisen er.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 men hva hjelper det... er jo 8 år til du kan få skilt på den..:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 men hva hjelper det... er jo 8 år til du kan få skilt på den..:D Småtroll på nett eller lange utsettelser? hehe Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 men hva hjelper det... er jo 8 år til du kan få skilt på den..:D Går det så lang tid..hvorfor.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpv Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Går det så lang tid..hvorfor.? Da er den veteran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Går det så lang tid..hvorfor.? 1. gangs registrering i norge som avgjør det uavhengig av årsmodell i chassisnr... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 1. gangs registrering i norge som avgjør det uavhengig av årsmodell i chassisnr...[/quote går det virkelig ant..vest jeg importerer en bil fra statene kan jeg ikke bruke den førr om 8 år.. enn viss avgifter blir betalt til staten da.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg