noldeeus Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Hello,startet en post under "andet bilrelatert" men jeg har kanskje en liten mistanke om at det fins litt mere kompetanse her som kan svare på akkurat dette spørsmålet; lurer bare sånn kjapt på hvordan bil dette er. Syns den er så sykt rå! http://i70.photobucket.com/albums/i97/noldeeus/1-3.jpg?t=1191573683 Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 den hvite bak der på bilde er en skyline, den sølvgrå er en datsun 1200 1970 modell.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jamen den har jo 4 dører. Er ikke 1200 bare 3dørrs? Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jamen den har jo 4 dører. Er ikke 1200 bare 3dørrs? den kom i 4dørs og 2dørs utgave og så var det vel en cupe utgave også hvis jeg ikke tar feil, det er vel den du sikkter til siden du nevner 3dørs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 korr e bildet finn de ik:happyhappy: kje Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Nei, bildet funker ikke.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noldeeus Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 så det, men nå skal det funke :) Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Den hvite er ikke nødvendigvis en skyline, da den delte karosseri med 510. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg