thor_no Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 har du noen hjemmeside hvor denne bilen din kan beskues?den ser unektelig litt kul ut. camaro stasjonsvogn? :-) Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Det går også an å kontakte et advokatfirma. Hvis de tror at du har en bra sak tar de den gratis for at de får noen % av det du evt kan få. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 I US er det ikke snakk om hvor mange kopper han har solgt, her snakkes det kun om AT han har gjort det. Vanlig i slike rettsaker er: Erstattning for brudd av copyrightloven Erstattinng for feil profilering av bilen din og mot dine ønsker Erstattning for mental plage og bortkastet tid du har brukt for å finne ut alt dette. Advokat skal jo ha også litt + Seff kreve ALLE pengene som han har tjent på Pris: Tja.. Ville ha prøvd meg på $1.000.000 USD mens jeg var igang. (Advokaten vil ta ca 50% av hva du får) Få en god advoktat som ikke tar betalt før han har vunnet saken og dette burde kunne finansiere noen gode prosjekt for deg. Lykke til! :D Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Originally posted by thor_no har du noen hjemmeside hvor denne bilen din kan beskues?den ser unektelig litt kul ut. camaro stasjonsvogn? :-) Svarer på den jeg... Er en Vega og kan se bilder og info på http://www.drive4fun.net Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet November 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by Air 63 Svarer på den jeg... Er en Vega og kan se bilder og info på http://www.drive4fun.net OBS! bilder og info er knall gammal på de sidene skal få ut fingern og oppdatere info etterhvert som LS1 prosjektet skrider frem. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Grattis med nye kopper i kjøkkenskapet, gamle ørn! :D Endelig fikke jeg lest igjennom litt poster her på forumet...... Over 3300 nye poster siden 18.oktober. LOL Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tipetu Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 noen som har bile av de koppene? ebay fungerer ikke og jeg er intressert i å se hvordan de faktisk så ut:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Haha.. Kanskje på museum!? Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg