mrengjom Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Hei til alle Volvo elskere! Noen må vel vite om det finnes skjermer av ett eller annet slag til en Volvo 142 i Norge eller Sverige.? (Link pls) Hvor andre deler som lister og den slags hadde også vært fint. Noen tips til fete felger? Takker for alle svar :) Siter volvo 142 DL 73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 jeg tenger h-bakskjerm ;) rop ut:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 Skulle gjerne hatt lave skjermer til min men det er heller ikke lett å få tak i. Men de er også kortere i hjulbuen så mulig jeg bare kommer til å bygge om de jeg har. Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 http://www.blocket.se Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Jeg har hvertfall en forskjerm og en kanal liggende i kjelleren. Helt nytt, men usikker på hvilke side det er. Passer hvertfall på 73 142..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 og den skjermen koster...... Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Hvor mye vil du gi da? Veldig åpen for bud/bytteforslag. Har ikke sjekket hvor mye den koster ny... Gidder ikke å sende den i Posten, så bra du bor i nærheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Har ikke http://www.veng.no da? jaja, vet Veng, men om man er desperat, må man Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Fant ikke denne skjermen hos Veng, men mulig jeg ikke så godt nok. Bare å komme med bud hvis noen trenger. Eller bytte i noe annet brukbart. Har en kanal og ei siderute + endel småtteri liggende også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrengjom Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Pris, og hvor kan den hentes? Siter volvo 142 DL 73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Pris, og hvor kan den hentes? Åpen for bud/bytteforslag jeg. Jeg holder til i Drammen, så bør jo hentes her. Hadde du noen år tidligere ute hadde vi bodd i samme "by":) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 1382263/64 Framskjerm (pris på forespørsel) Noen som vet nypris på disse skjermene eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrengjom Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Jeg er sykelig sen å svare. Nypris har jeg ingen anelse, men prisene ligger fra 300 og et stykke oppover. Spørst rust og farge Siter volvo 142 DL 73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ric Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Her har dere jo et par skjermer. 2500,- pr. stk..... AutoDB.no oj litt av en pris... kunne jo nesten kjøpt bilen min med skjermer for denne summen. Siter '73 142 -- solgt '87 245 -- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg