Gå til innhold

240 mistet nøkklene

Ranger emnet

AUGU

Anbefalte innlegg

hei

Har da lyst på en ny volvo 240 stasjons vogn denne vinteren også, og jeg har allerede funnet en.

Men eieren har mistet nøkklene, døra er vel ingen problem og få opp.

Men hvordan blir det med tennings låsen og ratt lås, skal være billigst mulig.

Så visst noen har en måte å fjerne bare ratt låsen, så kan jeg koble tenning å slikt på noen brytere.

Da dette bare blir en vinter/herje bil.

97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS"

X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte bilen min, så hadde dem akkurat fått kopiert ny nøkkel. Da dem ikke fant igjen noen av di gamle.

Dem hadde bare tatt med vognkorte til sånn nøkkel greier i drammen som driver med nøkkeler til biler. Og da fikk dem en ny nøkkel der.

Jeg fikk også med meg et nr dem hadde fått på nøkkelen, så hvis jeg mista en nøkkel så kunne jeg bare stikke dit med det nr og få en ny nøkkel.

Er mulig at du kan få ny nøkkel på Volvo og.

Det koster en 250kr per nøkkel da, men det er billigere enn å bytte tenningslås og styr.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å ta med chassinummer på Volvo så sliper dem en ny nøkkel til deg på 10min. Jeg betalte kun 156kr for en nøkkel.

De bestiller ny nøkkel som reservedel, basert på chassie-nummeret. De sliper ikke en ny nøkkel mens du venter.

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider