honnings88 Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Scandicshine selger foamgun for 560 kroner: Wolfgang Quart Foamaster Foam Gun - 560,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Scandicshine selger foamgun for 560 kroner: Wolfgang Quart Foamaster Foam Gun - 560,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk Me too :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Legges det skummet på, også skyller dere av igjen? Eller tar dere svamt å gnikker rundt på bilen mens alt skummet er der. Er helt ny på det her og lurer på om noen kan fortelle kort prosessen. Fant ut at jeg har sånn foam lance(?) til høytrykkspyler'n :D Og hvilken såpe kan jeg evt bruke som jeg får kjøpt i norge? Bilxtra, bensinstasjon eller noe sånt.. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 http://www.cleanyourcar.co.uk/washing-amp-drying/foam-lance-karcher-fitting/prod_371.html slenger meg på denne tråden jeg også, den der så jo helt grei ut? er det liksom Lance > Foamgun ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Foamlance er til høytrykkspyler Foamgun er til vanlig vannslange Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 ja det forsto jeg. Det jeg lurte på om Lance var å foretrekke foran foamgun ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Du har høyere trykk så skummet blir tykkere. Den påfører såpen med trykk så fjerner mer skitt. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Legges det skummet på, også skyller dere av igjen? Eller tar dere svamt å gnikker rundt på bilen mens alt skummet er der. Er helt ny på det her og lurer på om noen kan fortelle kort prosessen. Fant ut at jeg har sånn foam lance(?) til høytrykkspyler'n :D Og hvilken såpe kan jeg evt bruke som jeg får kjøpt i norge? Bilxtra, bensinstasjon eller noe sånt.. Noen som kan forklare? :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 hm, jeg spurte om det samme tidligere i denne tråden. lite respons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Legges det skummet på, også skyller dere av igjen? Eller tar dere svamt å gnikker rundt på bilen mens alt skummet er der. Er helt ny på det her og lurer på om noen kan fortelle kort prosessen. Fant ut at jeg har sånn foam lance(?) til høytrykkspyler'n :D Og hvilken såpe kan jeg evt bruke som jeg får kjøpt i norge? Bilxtra, bensinstasjon eller noe sånt.. Legger det på, lar det virke på møkka.. også spyler det av.. også er det to-bøtte systemet.. såpevann og skyllevann.. Du kan bruke DP såpe eller Chemical Guys (se på Scandic Shine) I butikk.. hmm.. Bilextra og Meguiars Gold Class eller NXT.. blanding kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Du kan i forsåvidt bruke all såpe som skummer godt :D Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Takk takk! :) Dette må testes når været blir litt bedre. Regna her i 3 dager nå. uff Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg