Gå til innhold

Felger= senk?

Ranger emnet


Mazda 323f

Anbefalte innlegg

Kikker på felger til a3,en...

Lurer på hvor store jeg kan ha uten måtte senke, er så mye styr med 4 hjulskontroll og innskriving i vognkort... Vet det er bedre med senk så gidder ikke høre no om det, kommer sikkert etterhvert...

Så lurer på hvore store kan ha uten...

Kikker på 18, 17 går jo også lix!

 

Takker

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 er uaktuelt pga kjørekomfor... men 17 ell 18 som er tingen... 18 er meninga men vis kunne hatt 17 uten senk hadde tatt det... men får se da... er jo vintersko nå så får heller vente motsommern! 16 er uaktuelt

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikker på felger til a3,en...

Lurer på hvor store jeg kan ha uten måtte senke, er så mye styr med 4 hjulskontroll og innskriving i vognkort... Vet det er bedre med senk så gidder ikke høre no om det, kommer sikkert etterhvert...

Så lurer på hvore store kan ha uten...

Kikker på 18, 17 går jo også lix!

 

Takker

 

 

Hehe, du trenger ikke senke vis du skal ha større felger. Senking ødelegger kjørekomfort med 95%. Kjøp de felgene du vil ha, og drit i senking. Kanskje det ser litt finere ut med senking, men det er jo bare et framkomstmiddel. Etter jeg solgte min golf 3, så bestemte jeg meg for og aldri senke en bil igjen.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du trenger ikke senke vis du skal ha større felger. Senking ødelegger kjørekomfort med 95%. Kjøp de felgene du vil ha, og drit i senking. Kanskje det ser litt finere ut med senking, men det er jo bare et framkomstmiddel. Etter jeg solgte min golf 3, så bestemte jeg meg for og aldri senke en bil igjen.

 

Litt enig her..

Felger og senk ødelegger kjørekomfort, spiser opp foringer og er ganske nervepirrende på dårlige veier..

Nå kjører jeg med 18" og Vmaxx justerbart..

 

Men, så lenge man er ung, så lærer man aldri.. Jeg skal kjøpe 19" nå i vinter.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 er uaktuelt pga kjørekomfor... men 17 ell 18 som er tingen... 18 er meninga men vis kunne hatt 17 uten senk hadde tatt det... men får se da... er jo vintersko nå så får heller vente motsommern! 16 er uaktuelt

 

Jeg merker absoulutt ingen forskjell på 18" og 19". Kjører med 45mm senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår