Gå til innhold

Hva kan jeg få for denna bilen?

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

Bilen er en 94 modell hiace, med en eier, dokumentert. 172 000km stand, eu ok med 0 mangler, absolutt helt rustfri. Hvit, 2.4diesel og 4x4??

"Møblert" baki med hyller, verktøyhyller osv.. Nye sommerhjul og vinterhjul på felg.

Kjøpte den for noen dager siden, vurderer heller nyere hiace..

Hva kan jeg ta for den??

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være seriøs,så tror jeg du kan få MYE for den! En slik bil med 4x4 er noe som mange leter etter,spesielt bønder og slikt. Dette er den siste hiacen som har skikkelig firehjulstrekk som kan kobles ut+lavserie. Hvis den i tillegg er i god stand som du sier,kan du sikkert forvente deg -nesten- ti ganger så mye som vittigper før meg her foreslo.

 

Sjekk litt rundt,og averter på finn.no...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg den til afrika! Seriøst, er folk som gjør store penger på å kjøpe slike biler til noe vi vil kalle overpris, og selge de i afrika og tjene gode penger på de. Så kan du følge med på nyhetene, og sjekke om bilen har fått påmontert mitraljøse ellerno på taket om et halvt år:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wtf?

 

Hiace er vel ikke så god til terreng kjøring? Ville ikke pajero o.l. biler vært mye bedre?

 

Men ja, sjekk på autodb.no og på finn.no hvca slike biler ligger på.

 

Men jeg tror at du kan få en 40.000kr for den.

 

Hvem har sagt noe om terreng?

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel hvis du har sett litt åssen veien i somalia og slikt er så ser du fort at det er jord veier og etter regn (ikke at det regner mye) så blir gjørma nesten like ille som leire. Derfor pleier de å bruke jeeper i slike områder og når de vil kjøre utenfor veiene er det også kjekt med litt bakkeklaring.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren min tjener fett på å selge Hiacer til afrikafirmaer.. Han henter Hiacer og eksporterer, uansett stand.

 

Det tjener du ikke mye på! Jeg har en kompis som holder på med akkurat dette! Han har en bror som har et firma i Afrika. Det er mange faktorer som teller inn.

 

Kjøpesummen

Frakt til Hamburg fra Oslo f.eks. Man bruker biltransportere de tar var en 4 hiace'r kanskje.

Frakt fra Hamburg til Afrika med båt

Så må de hentes i Afrika så transport fra hanva til "bilbutikken".

 

Så mye tjener du ikke på det. Du må også ordne papirer før du får transport de, som tar tid og penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel hvis du har sett litt åssen veien i somalia og slikt er så ser du fort at det er jord veier og etter regn (ikke at det regner mye) så blir gjørma nesten like ille som leire. Derfor pleier de å bruke jeeper i slike områder og når de vil kjøre utenfor veiene er det også kjekt med litt bakkeklaring.

 

Det er ikke så ekstremt :)

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel hvis du har sett litt åssen veien i somalia og slikt er så ser du fort at det er jord veier og etter regn (ikke at det regner mye) så blir gjørma nesten like ille som leire. Derfor pleier de å bruke jeeper i slike områder og når de vil kjøre utenfor veiene er det også kjekt med litt bakkeklaring.

 

Afrika er stort, går ut i fra at det er mange steder der hvor de har veier på nivå med eller bedre enn mesteparten av vestlandsveiene vi må lide på ;)

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår