Gå til innhold

AuDi A3 |tk designs|

Ranger emnet


iCandi

Anbefalte innlegg

bra modd...

ville ha flyttet bakfangeren litt lengere opp og mindre felger og flyttet dem lengere ut og med mere camberog senket bilen helt ned på bakken....

 

Skjønner deg... men ville liksom ha en realistisk look! Men skal lage en update, kommer nok til å senkes en del ja. Er ikke sikker på de mindre felgene;)

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det ville se mer realistisk ut, og ville fjerne toon faktoren! men men:pray

 

Jeg skjønner deg godt, og det er bra tenkt. Men fikk det allikevel liksom ikke helt til og stemme med slik lyset var og sånn. Hvis du heller hadde prøvd og reflektere den brua/borgen i bakgrunnen på deler av bakfangeren, så tror jeg kanskje det hadde vært bedre.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff brushing, du har kommet lang vei med den! :) Absolutt pågang.

 

Men smaken er vel som baken, og må få lov til å si at en slik fanger har ingenting å gjøre på en Audi heh, men tøff modd, det skal du ha! :D

 

Syns at det er slik en Audi skal se ut jeg:D Kommer en update i løpet av morgendagen...

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle det ikke komme update i løpet av gårsdagen?

synes at tanken er bra, men bilen passer ikke den fangeren osv. blodsenk, og syk bredding, med 15" tommer hjul hadde gjort seg..

 

menmen, lykke til videre!

 

når får vi se modden foran?

 

PS: en annen ting jeg synes senker talentet ditt grusomt mye er at bagasjeroms døra, hva har du tenkt å gjøre der?

det ser amatør ut, prøv heller å sveise igjen bakluka..:P :iconsm:

High Octane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår