Gå til innhold

Bil til 100 000??

Ranger emnet


Rieger

Anbefalte innlegg

Originally posted by Laaars

Denne går til Evjen: Grunnen var at han sier at faren hans skulle legge til en LITEN sum... 100.000,- . Dette er hvertfall ikke noe jeg hadde fått. Men det kan jo hende han bare la til en liten sum i tillegg til penger han hadde fra før.... uansett, han låner pengene. Greit...

 

Og hvorfor jeg sier han skal kjøpe 200SX istedenfor BMW er fordi 200SX er mye fetere.. :rolleyes:

 

Var ikke farsjan som skulle legge i 100 000. Det ble 100 000,- til sammen, altså med mine 70k og hans 25-30k. Som jeg altså låner... Synes faktisk 200SX er penere enn BMW, jeg også, men vet ikke helt hva jeg har lyst på.. Er litt usikker på en 2.0 turbomotor som har gått over 150'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

bilen min gitt :P

 

trokke den går for under 100.000...

 

veit at de ikke er verdt mer, og heller endel mindre, men jeg elsker bilen min..og jeg må fikse stempelringer før jeg selger den uansett.. da vil jeg heller fikse dem, og så ha den selv, enn å fikse og selge for 100k, og tape masse :)

 

faen jeg er trøtt..skjønte dere noe av det?

 

-m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Hehehe, noen ganger lurer jeg på hvor ubrukelige noen av dere er til å kjøre bil.......;) Har hatt lappen i 5 år og ikke smelt enda, men det er ikke fordi jeg kjører som ei kjerring og ikke har peiling (har kjørt taxi bla.). Er jo noen som klarerer å la vær å smelle selv om de akkurat har fått lappen, kanskje det er noen som er litt mer ansvarsbevisste og litt mer forsiktige.....!? Ikke noe galt i det.... Man kjenner seg selv best iallefall, og vet man med seg selv om man kommer til å dra av ett par-tre ganger (ikke seksuelt altså....) i løpet av vinteren, så kjøp en stygg herjebil, men hvis man har troa på at man kommer til å kjøre skadefritt, så kjøp en bil du virkelig føler for!:D

 

Min mening iallefall!

 

alle kan være uheldige!!!

 

på vinterføre syns "alle" det er morsomt og kjøre , spesielt vis det er en bil som ikke er dyr!

 

i mitt tilfelle var klokka 23.30 og på et veldig lite trafikert område om kvelden! jeg kjørte litt fort og fikk sleng på bilen...

såklart kom det en stor bil i møte , jeg kjørte nedover i en ganske bratt bakke! og man blir jævlig gira på og tøye grensene når det er glatt , det tror jeg de flest er enige om!!

 

ja , det er jævig synd at alle ikke er så jævlig perfekte som deg?!

 

vi andre har ihvertfall hatt det moro :D

det som teller , til en vis grense såklart!

 

*sorry , litt off topic* , men blir bare litt oppgitt!

 

Mvh

 

Reinert Andersen

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rino

 

alle kan være uheldige!!!

 

på vinterføre syns "alle" det er morsomt og kjøre , spesielt vis det er en bil som ikke er dyr!

 

i mitt tilfelle var klokka 23.30 og på et veldig lite trafikert område om kvelden! jeg kjørte litt fort og fikk sleng på bilen...

såklart kom det en stor bil i møte , jeg kjørte nedover i en ganske bratt bakke! og man blir jævlig gira på og tøye grensene når det er glatt , det tror jeg de flest er enige om!!

 

ja , det er jævig synd at alle ikke er så jævlig perfekte som deg?!

 

vi andre har ihvertfall hatt det moro :D

det som teller , til en vis grense såklart!

 

*sorry , litt off topic* , men blir bare litt oppgitt!

 

Mvh

 

Reinert Andersen

 

Hehe, var langt fra meningen å rakke ned på alle andre og sette meg selv i godt lys!;)

Poenget var bare at man KAN kjøre skadefritt selv om man akkurat har fått lappen! Men klart det er gøy å leke litt ja....! Så det jeg sier er at folk kjenner seg selv best, og dermed vet hvordan de kommer til å kjøre når de står der med fersk "lapp" og bil! Ekke lett, men det ER mulig!:D

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota Celica GT4

 

ST185

 

First introduced in 1990 and last sold in 1994 the Celica ST185 had much more of a sports car feel, suspension was much harder but the 185 also felt much heavier, perhaps the biggest complaint you could have about this great car.

 

Cubic Capacity | 1998cc

Engine Type | 3S - GTE

B.H.P | 201@6000 RPM

Torque (lbs ft) | 207lb@3600 RPM

Firing Order | 1342

EFi | L-Jetronic

Turbo Type | Twin Entry

Dump Valve | NO

Intercooler | Water-Air

Fuel | Unleaded

M.P.G. | 22 - 36

Dimensions | 14' 6" x 5' '9"

Wheel Pattern | PCD 5/100

Kerb Weight | 1430.0kg

Brakes | Discs allround

Brake System | ABS

Steering | Rack & Pinion

Springs | Coil Front/Rear

Fuel Capacity | 13.0 Gallons

0 - 50 mph | 5.6 seconds

0 - 60 mph | 7.5 seconds

0 - 1/4 mile | Not Known

Top Speed | 145.0 mph

 

------------------------------------------------------

 

så har du jo Carlos Saintz Ltd Edition som er enda mer spesifikk..kun 5000 eksemplarer...

 

mer kan du finne her :D

http://www.celica-gt4.co.uk/

noen fete bilder der også..

 

sorry om jeg peser noe jævlig med GT4..men det SKAL være min neste bil..hehe

 

en bil som ser sprek ut..ikke for mange hester..men som også klarer å holde følge med de fleste..om ikke kjøre fra de fleste :D

 

men, RX7 og GT4 kan jo ikke sammenliknes..skal du sammenlikne RX7 med noe så må det bli Supra.de stiller vel i samme klasse? er ikke sikker..så skal ikke uttale meg noe..noen som vet?

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

Toyota Celica GT4

 

ST185

Intercooler | Water-Air

 

------------------------------------------------------

 

sorry om jeg peser noe jævlig med GT4..men det SKAL være min neste bil..hehe

 

Er Air-Air på st185 gtfour (water-air på CS)

 

Kanskje min er til salgs om en stund! (men tror du at du får den for 100k tar du feil :) )

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

 

Hehe, var langt fra meningen å rakke ned på alle andre og sette meg selv i godt lys!;)

Poenget var bare at man KAN kjøre skadefritt selv om man akkurat har fått lappen! Men klart det er gøy å leke litt ja....! Så det jeg sier er at folk kjenner seg selv best, og dermed vet hvordan de kommer til å kjøre når de står der med fersk "lapp" og bil! Ekke lett, men det ER mulig!:D

 

ok :D da er vi enige da :D

 

Mvh

 

Reinert Andersen

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

 

159 000 kr.

 

Det står at den kan kjøpes for 99 000 kr, men da får du jo ikke regga den og må enten kjøre på prøveskilter eller la den stå hjemme i garasjen.

Hvis du hadde lest MIN post... så hadde du kanskje sett at jeg skreiv at det var uregistrert. Så DU burde lese, før du begynner å pirke på alt..

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rieger

 

Var ikke farsjan som skulle legge i 100 000. Det ble 100 000,- til sammen, altså med mine 70k og hans 25-30k. Som jeg altså låner... Synes faktisk 200SX er penere enn BMW, jeg også, men vet ikke helt hva jeg har lyst på.. Er litt usikker på en 2.0 turbomotor som har gått over 150'.

Ja, jeg skjønte det til slutt... ;)

bjirn la ut noen linker... synes den 200SX'en så litt fin ut, men CRX'en var jo også fin... gå for en av de! :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rieger

 

Var ikke farsjan som skulle legge i 100 000. Det ble 100 000,- til sammen, altså med mine 70k og hans 25-30k. Som jeg altså låner... Synes faktisk 200SX er penere enn BMW, jeg også, men vet ikke helt hva jeg har lyst på.. Er litt usikker på en 2.0 turbomotor som har gått over 150'.

 

Hvis vi skal være litt pirkete så er det en 1,8 liter i S13 :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde prøvd og funnet en Honda Prelude 2,2 VTEC 4WS, er ikke sikker på prisene på denne, men en 2,0 16v 4ws får du for under 100K, 2,3 4ws 100K +/- sinsykt rå bil.

 

http://www.motortorget.no/ann/view.asp?cat=1&obj=8383

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funkes: okei.. Men er det like mange gamp på 1.8T i S13 som 2.0T i s14?? Altså 200... synes det var litt rart, men men

 

Ett av problemene med Prelude er 4WS. Har hørt så mye dritt om dette systemet at jeg vil ikke at min første bil skal ha det. Har lyst på både 200SX og CRX?? Men er noen av dem 5 seter?? Har hørt litt forskjellig der..

 

Vurderer Audi Coupe og calibra 4x4 nå.. Men finnes calibra'n uten turbo, men fortsatt med 4x4.. altså 2.0i 16V 4x4??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår