Beinet1 Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hei! Har i det siste opplevd at gassen på min Passat 1,8 bensin -99 henger nå og da. Jeg har gått over wire og overføringer og feilen ligger ikke her. JEg har en mistanke om at det er et eller annet i motorstyringen eller noe annet et sted som ikke er helt slik det skal være. JEg har koblet til VAG-Com men får ikke noen feilmeldinger her. Bensinforbruker er og i det meste laget synes jeg, rundt literen på mila mens den burde ligge rett rundt 0,8 med min kjøring. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flaendrs Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Går bilen reint på tomgang? Om ikke, sjekk LMM .. Fikk ikke opp feilmelding på LMM da jeg sjekka passaten til en kompis med VAG-Com, å der var det den som lagde oppstyr i maskineriet .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.Johnsen Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Sjekk gasspjeldet å eventuelt rens det med bremserens.. Golf`n min med samme type motor ble bedre etter jeg gjorde det. Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har ikke bilen elektronisk gasspedal da? Min TDI har ihvertfall det. Er en 00mod. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har vært borti at det var tps som fuska.. men det var på en volvo 850.. gassen hang litt etter man slapp ved mye gass og girte om.. Enkleste må vel være å få tatt en diagnosetest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg