CrazyLoff Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Noen som har tips om hvordan få av abs sensoren på trommel? Knekker de lett? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Noen som har tips om hvordan få av abs sensoren på trommel? Knekker de lett? Unbracoskruen har en tendens til å sitte som f.... Varme er ett tips men ikke så mye at føleren tar kvelden Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 og da tar man den fra utsia så jeg slipper og demontere trommelen osv? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 og da tar man den fra utsia så jeg slipper og demontere trommelen osv? Den er såvidt jeg husker skrudd i fra motsatt side av trommelen så det skal gå greit Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg