Jon Arne Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Har ikke fått gjort så masse med denne. Et SPM: Girkassen min er slamsig,løs osv,ikke kasse men girstangen. Altså veldig ekkel å treffe på rett gir,fordi den er så løs. Hva er problemet der? Noe man kan gjøre noe med? Har også et prosjekt på gang,4stk mc-gassere som mest trulig skal brukes/prøves på denne. Kommer bilder av det når jeg begynner med innsuget:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Commodore Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Har ikke fått gjort så masse med denne. Et SPM: Girkassen min er slamsig,løs osv,ikke kasse men girstangen. Altså veldig ekkel å treffe på rett gir,fordi den er så løs. Hva er problemet der? Noe man kan gjøre noe med? Har også et prosjekt på gang,4stk mc-gassere som mest trulig skal brukes/prøves på denne. Kommer bilder av det når jeg begynner med innsuget:) skift giroverføringane:) det broker å hjelpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Ok..da satser jeg på det:) Takk for svar.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 noe nytt? hører du skal skaffe deg ascona b... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Ikke stort ang rekorden nei,men det blir når den får plass i garasjen:) Å at jeg har fått positivt svart på evt ombygging til 2.3L volvo motor,eller opel 2.2i/forgasser-motor. B-ascona ja,kommer senere idag den. Får se om jeg slenger ut noen bilder av den også. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 Noen bilder av denne i vinter-trøndelag: Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Liten update her og da: Noe har veltet på panseret og det resulterte i en brukbar bulk! surt:/ Prøve også å fyre den opp en dag her,noe som resulterte i sjokk.. Sto å fila å pumpet bensin,så roper en kompis som ser på panseret: "Det kommer nå frostrøyk iallefall" Jeg tenkte med meg selv "Hæ?,frostrøyk?" å spretter ut av bilen å ser masse røyk sive opp fra panseret! ! ! River opp panseret å får ei STOR røyksky med svidd-gummi-lukt i fleisen,river av minusen til batteriet og feier vekk en masse røyk.. Viste seg å være dårlig jording(noe jeg visste),å jordings-ledningen brann opp og må skiftes da selvfølgelig. Kommer noen bilder imorgen... Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 bare å fikse igjen det da jon :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 bilder jon, bilder! skulle ikke du hente deg litt orndtlig motor å hive oppi og? på tide å begynne snart? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 @ Thor: Joda,lettere sagt enn gjort,å ælg å rein å sånt:D @ kermitt: Bilder kommer idag:) Skal vel igjennom Eu først da(noen som minner meg på å levere salgsmld:p), åsså blir det vel å rette evt feil. Motoren skal bli levert til meg,men fyr`n som har den tror jeg bader i sirup! Btw,tidlig opp folkens:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 En liten update da: Her står han å fryser: Den gang en jordingsledning: Så har d begynnt å komme tilbake rust da.. For dårlig arbeid av meg det gitt,smekk på fingrene: Blir å få byttet den ledningen,sandblåst plassene som det er rustet på og gjøre det skikkelig en gang for alle! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 se der ja ;) men snø?!?! her er det bare speilblankt! :P tidlig oppe om dagan nå ja ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Trenger hjelp ang senking.. Hva kan jeg gjøre med bladfjærene og få det godkjent? Fram,hvilke fjærer passer? Kan vel legge under noen klosser under akslingen,selv om det ikke blir så populært hos bt og polisen. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 bygge om til nyere rekord bakende og kjøpe senke fjærer bak? frame kan du vel få årna noen fjører fra åkrene fjør fabrik. eventuelt skaffe deg senke spindler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 sjer videre her da ? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg