Jon Arne Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 hehe...Der ja,blir nok handel der om jeg ikke finner noen brukte. SPM : Hvor får man kjøpt senk til denne? noe fra andre modeller som passer? Å hvordan blir det ang at det er bladfjører bak? Får man kjøpt noe stuff der å? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 grattis med skikkelig feit OPEL :D bare husk og senk masse mere forand en bak :P Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 hehe...Der ja,blir nok handel der om jeg ikke finner noen brukte. her er noen felger som kommer til å passe bilen din, men du bør ikke gå over 15" ellers så ser det ut som du har dekk og felg fra trailer... http://www.dubmeister.co.uk/wheelinfo.php?make=ATS&style=Classic http://www.dubmeister.co.uk/wheelinfo.php?make=Compomotive&style=CXN http://www.dubmeister.co.uk/wheelinfo.php?make=HTN&style=HTS%20Design http://www.dubmeister.co.uk/wheels.php?imageid=RSL http://www.dubmeister.co.uk/wheelinfo.php?make=Smoor&style=Roadster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 se her ja:) go bila si det!!! må få på råe felger som er breie:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Fin rekord det! :) Sleng ut noen bilder av jobben da. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Kommer bilder ikveld. Borck felger,helt nye,ikke brukt til 6000kr...bare å slå til eller? Brock b1 17" mener jeg det var. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Borck felger,helt nye,ikke brukt til 6000kr...bare å slå til eller? Brock b1 17" mener jeg det var. allt for nytt og så er det 17"... styr unna, se på de linkene jeg ga deg der oppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 hm,ja...Men blir ikke bilen frykteli lav med de og evt senk? Har noen humper og bakker her på landet :p Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flendis Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 For all del, ikke gå for noe over 15" Dette er da min mening vel og merke, jeg og en kompis driver å pusser opp en 67-mod selv nå. Satser på classic-stil. Til nå har vi tatt vekk fjærene foran og kappet en del bak, og sammen med 13"alley cat-felger utgjør dette et utrolig fett stuk. ang. speil, prøv å skaff et lite rundt kromspeil eller noe i den duren, trenger da bare speil på førersiden :) Siter Volvo for life Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 @Jon Arne: 40/35 senk holder masse på den her bilen og med 13,14 eller 15 så blir det bra klaring. men du må nok prøve deg litt fram siden det her er snakk om bladfjerer.. @flendor: helt enig ikke over 15" og som sakt tidligere når det kommer til speil så passer de runde fra rekord c som er av krom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Ja,blir nok senk og classic-felger. Men,en update som lovet.. Ene hullet ved hjulbrønn sveiset: [/img] Det siste hullet i hjulbrønnen sveiset : Påført rust-grunnijg diverse plasser: Gulvet: Fikk fjernet asfalt-mattene og funnet litt mere rust. Blir nok sandblåsing å grunning der og. Btw,sveier med biltema apparat,så det ser meget styggt ut :p Men,så lenge det holder skal jeg være glad:) hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Åsså har jeg så å si bestemt meg for felg-valget.. Bilder sier mer en 1000ord: Skal ringe/besøke div verksted å spørre om bredding imorgen:) Håper ikke folket blir skuffet? :/ Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 nei da original bredda stål felg med krom kapsel er kuult det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Blir nok det,hvis ikke verstedene skal ha gull å grønne skoger da.(da blir det sikkert nye istede) Prøver å sette av penger til motor ++... Er ikke noe inne på opel-motorer,men noen tipset meg on CE20LET(?) eller 2.2i.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 C20let. Calibra turbo motor. 2.0 liter 16v, 204hk. :) Grom motor det. Bredda stålfelger blir tøft! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg