tomhel Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Har kjøpt et prosjekt, en XM 2,1Td som jeg skal sette sammen motoren på. Selger har slipt toppen. Når jeg skal sette sammen toppen så har selgeren rota bort 4 av de 12 skivene som skal ligge under ventilfjærene. I tillegg har han mista en sånn(skive) som skal ligge på toppen av ventilfjæra. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i det han dusten har mista? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Prøvd hos din lokale citroen forhandler? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomhel Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Citroen hadde det jeg trengte:hailvw :hailvw . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Og HVA har det med volkswagen å gjøre????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomhel Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Tenkte jeg skulle se om det var noen "smartass" der ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Skjønner ikke:w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg