Gå til innhold

Gamle japanske biler - bredt er fett!

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Liker den tråden her. Varmer når det ligger nesten en meter snø ute.

 

 

Her står min corolla ke30 og ke36.Venter på våren.

 

261220091043.jpg

 

Ke36`n Blir brukt litt om vinteren da, når føret er fint, hehe.

 

191220091039.jpg

 

Bilde fra i sommer: ke20, ke36 og ke 70`2dr stv. Åsså har jeg ett par ke30 i garasjen.

 

mine3rolla-1.jpg

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff IRL og den grønne der. Skriker etter et felgsett da :)

Den gule er solgt eller? En kompis og jeg stoppa og så på den på sensommeren da vi skulle til Oslo en gang, han hadde lyst på da iallfall..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Isuzu Gemini = SCHTØGG versjon av Opel Kadett C :D I hvertfall flatnese\ræv utgaven. De tidlige er pene biler ;) Å klæmpe 80\90 talls boks-front og hekk på en smårund 70 tallsbil er bare feeeil...

 

SL730754.jpg

Endret av Mad_Maxx

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje om dette passer inn akuratt her, men eg prøver meg.

 

2e1hqhw.jpg

 

dg5jc7.jpg

 

2vx15og.jpg

 

14bnqcx.jpg

Dette er altså ein 1983 Toyota Tercel med 4wd.

Produsert 1982-1988, men er den dag i dag skjeldne bilar.

Det er nok oftast på grunn av rusten som herja fælt på desse bilane. Egentlig synd, for 4wd'en var av høyeste klasse, og du stod aldri fast med denne bilen.

Motoren var ein 1,5l. Bensin og hang brukbart med.

I 1985 fekk den ein facelift og har sidan då sett lik ut.

Eg meiner dette er den beste bilen Toyota har produsert. Den har alt ein normal familie trenger.

Noko av da kulaste med denne bilen er krengometeret:

15xwu14.jpg

 

Mvh. Bjørn

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt to Tercel'er i ein alder av 14 år :) Ja, disse var ganske nedkjørte og rusta, men eg klaga ikkje. Den eine hadde eg i 3 år og kunne konstatere at den smuldra meir og meir opp for kvart år. Men på vinteren kjørte eg med snøen langt opp på frontfangeren og stoppa aldri. Det er rusta som tar knekken på dei. Eg har no solgt dei, og eg savner dei på grunn av den enkelheten og framkomsten dei hadde. Skal garantert ha meg Tercel igjen!!!

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår