JEPS Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 hallo, bare lurte på hvordan det er med lengden på de forskjellige kassene til Chevrolet, da spesielt om de manuelle er like lange som th350, eventuelt hvilke. vurderer manuell da jeg har en lei tendens til å havarere min th350.(selv forskyldt..) håper å slippe å få laget/bygget om mellomaxlingen om jeg bestemmer meg for dette. og btw, er det overkommelig å bytte lameller for en "vanlig" mekaniker, har ikke skrudd automat kasse før. *gjesp* go natt. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Å bare stappe nye lameller i en automatkasse klarer de fleste. Men hvor lenge den holder uten skikkelig overhaling og forsterkning er tvilsomt. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Å bare stappe nye lameller i en automatkasse klarer de fleste. Men hvor lenge den holder uten skikkelig overhaling og forsterkning er tvilsomt. ok, ja men tror det er kun det som trenges, blir uansett å kjøpe repkitt å der er jo det meste, men den er kun gått 2-3km siden sist overhaling, hadde lekket litt vell mye olje.... blir litt vell mye jobb å bygge om til manuell, men kan noen svare om manuellkassene er like lange som th350, eventuelt hvilke? å få ny mellomaxling gidder jeg nemmelig ikke. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg